جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: مجوز راه اندازی واحد آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی به منظور تربیت نیروی ماهر در این منطقه صادر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، روز پنجشبنه به نقل از مهدی یوسفی افزود: با توجه به مطالبه بحق مردم مناطق پیرامونی صنعت نفت ودرخواست صنایع مستقر در منطقه ویژه پاری برای تربیت نیروی ماهر، راه اندازی این واحد با موافقت مهندس جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مصوب شده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۲
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: مجوز راه اندازی واحد آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی به منظور تربیت نیروی ماهر در این منطقه صادر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، روز پنجشبنه به نقل از مهدی یوسفی افزود: با توجه به مطالبه بحق مردم مناطق پیرامونی صنعت نفت ودرخواست صنایع مستقر در منطقه ویژه پاری برای تربیت نیروی ماهر، راه اندازی این واحد با موافقت مهندس جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مصوب شده است.

\n\n

وی با اشاره به پیگیری های شش ماهه برای اخذ مجوزهای راه اندازی این واحد اضافه کرد: با تامین امکانات مورد نیاز بزودی این واحد در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه اندازی خواهد شد.

\n\n

یوسفی ادامه داد: با تاکید بر استفاده از نیروی انسانی مسلط به امور کارآفرینی و اشتغال دراین واحد، سعی می شود مسوولی برای آن انتخاب شود که با حوزه اشتغال آشنایی کافی داشته باشند.

\n\n

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه در حال تدوین فی مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، استانداری بوشهر و شرکت ملی نفت ایران به منظور آموزش نیروی انسانی جویای کار استان بوشهر گفت: این بخش از سازمان متولی عملیاتی سازی تفاهم نامه های منعقده با سازمان آموزش فنی و حرفه ای نیز خواهد بود.

\n\n

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مسوول ایجاد و تامین زیرساخت های لازم برای اجرای طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی است.

\n\n

طرح ها و فازهای توسعه میدان گازی پارس جنوبی در شهرستان های عسلویه و کنگان استان بوشهر در دست اجراست. 

\n\n

به گفته استاندار بوشهر با انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان فنی و حرفه ای کشور با وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی 28 هزارنفر نیروی کار استان بوشهر با اولویت اشتغال در فازهای پارس جنوبی و نیروگاه اتمی آموزش خواهند دید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر