پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: در بخش کشاورزی که ارتباط مستقیم با اقتصاد مقاومتی دارد دچار سوء مدیریت هستیم و کشاورزان تقریبا در همه محصولات دچار ضرر و زیان می شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت اظهار داشت: جملات مهم رهبر انقلاب در مورد نفت که فرمودند مثل جریان خون در بدن مهم است و اگر نباشد زندگی صنعتی امروز که پایه آن ماشین است از حرکت باز خواهند ایستاد، نشان از بصیرت بالای رهبری و جلوتر بودن ایشان زمان است.
کد خبر: ۱۰۴۱۰
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: در بخش کشاورزی که ارتباط مستقیم با اقتصاد مقاومتی دارد دچار سوء مدیریت هستیم و کشاورزان تقریبا در همه محصولات دچار ضرر و زیان می شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت اظهار داشت: جملات مهم رهبر انقلاب در مورد نفت که فرمودند مثل جریان خون در بدن مهم است و اگر نباشد زندگی صنعتی امروز که پایه آن ماشین است از حرکت باز خواهند ایستاد، نشان از بصیرت بالای رهبری و جلوتر بودن ایشان زمان است.

\n\n

وی ادامه داد: جای تأسف دارد که دولت‌هایی که از ۱۸ سال که رهبر انقلاب فرمودند باید برای جدا کردن اقتصاد از نفت تلاش کنید، اقدامی عملی و مؤثر انجام ندادند.

\n\n

امام جمعه آبدان اضافه کرد: امروز شاهدیم که با نوسانات قیمت نفت مردم کشور دچار مشکل می‌شوند و مسئولان نیز قدرتی برای مقابله با دشمن ندارند؛ زیرا بودجه جاری کشور وابسته به نفت است.

\n\n

وی همچنین با اشاره به اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، گفت: مصباحی مقدم عضو کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرده است، در لایحه بودجه سال ۹۴ خبری از اقتصاد مقاومتی نیست.

\n\n

حمیدی‌نژاد افزود: در حالی که دولت می‌توانست با مدیریت حامل‌های انرژی، کالا و خدمات و کنترل مصارف بخش دولتی که برای تغییر دکوراسیون و خرید خودرو مبالغ هنگفتی را هزینه می کنند، به اقتصاد مقاومتی نزدیک شود اما متأسفانه گام مؤثری برداشته نشده است.

\n\n

وی با انتقاد از مدیریت در بخش کشاورزی بیان داشت: ما در بخش کشاورزی که ارتباط مستقیم با اقتصاد مقاومتی دارد دچار سوء مدیریت هستیم و کشاورزان تقریبا در همه محصولات دچار ضرر و زیان می شوند.

\n\n

امام جمعه آبدان تصریح کرد: می‌توان با مدیریت قوی و نظارت بر تولید و تعیین مقدار مورد نیاز کشور در هر محصول و نظارت بر واردات و صادرات تولید را رونق بخشید و جلوی ضرر کشاورزان گرفت.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی ادامه داد: وزارت کشاورزی باید برای کشاورزان در بخش‌های مختلف سطح زیر کشت را تعیین کند و محصولاتی که نیاز بیشتری داریم را در دستور کشت کشاورز قرار دهد.

\n\n

حمیدی‌نژاد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: تیم مذاکره کننده باید بداند که استقامت و کوتاه نیامدن از اصول ارزشی و رعایت خط قرمزها باعث پیروزی آنها و کوتاه آمدن دشمن می شود، چنانچه در سوریه شاهدیم آمریکا که به طور جدی دنبال برداشتن اسد بود، امروز برای مذاکره با او التماس می کند که این موضوع به علت مقاومت است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر