جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان گفت: درایام تعطیلات ونوروز با برنامه ریزی های صورت گرفته حدود پنج هزار نفر از این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب اعزام می شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، نعمت اله غلامپور روز جمعه در حاشیه اعزام یک کاروان راهیان نور مردمی بسیج دشتستان در گفت وگو با ایرنا افزود: اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان دشتستان در قالب کاروان های مختلف از 27 اسفند آغاز شده و تا 13 فروردین سال 94 ادامه دارد. 
کد خبر: ۱۰۴۱۱
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۳

فکرشهر: فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان گفت: درایام تعطیلات ونوروز با برنامه ریزی های صورت گرفته حدود پنج هزار نفر از این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب اعزام می شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نعمت اله غلامپور روز جمعه در حاشیه اعزام یک کاروان راهیان نور مردمی بسیج دشتستان در گفت وگو با ایرنا افزود: اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان دشتستان در قالب کاروان های مختلف از 27 اسفند آغاز شده و تا 13 فروردین سال 94 ادامه دارد. 

\n\n

وی افزود: روزانه بین 350 تا 400 نفر از شهرستان دشتستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

\n\n

وی گفت: این کاروان ها متشکل از قشرهای مختلف از جمله حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و اقشار بسیج شامل ادارات و اصناف و روستاییان و دانش آموزان است.

\n\n

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این اردوها از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، هویزه، دهلاویه، سوسنگرد، فتح المبین، شوش دانیال و برخی دیگر از مناطق جنگی بازدید می کنند.

\n\n

غلامپور هدف از این اعزام ها را آشنایی اقشارمختلف مردم با ارزشهای متعالی دفاع مقدس وترویج روحیه ایمان ، سلحشوری ، رشادت ، ایثار واز خود گذشتگی شهدای گرانقدردانست. 

\n\n

وی تصریح کرد:مردم ایران اسلامی اکنون به قصد تبرک و زیارت و بهره برداری معنوی به این مناطق می روند.

\n\n

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان گفت:سپاه این شهرستان برای رفاه بهتر زائرین علاوه بر اسکان آنان دراردوگاه مارد خوزستان مکان هایی نیز در شهرستان شوش تدارک دیده که زائرین بتوانند مناطق عملیاتی شوش و فتح المبین را نیز زیارت کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر