پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی محورهای گناوه- دیلم، خروجی و ورودی استان از شهر دالکی، جاده بوشهر- برازجان و شیف- گناوه را از محورهای پرتردد استان بوشهر ذکر کرد...
کد خبر: ۱۰۴۳۱
دوشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: رییس پلیس راه استان بوشهر گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند تاکنون تصادفات در استان بوشهر 30 درصد کاهش یافته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ جابر پاپری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گشت های پلیس بطور شبانه روزی در جاده های استان رفت و آمد دارند و دوربین های هوشمند کنترل سرعت و تخلفات رانندگی نیز تردد خودروها را رصد می کنند.

\n\n

وی محورهای گناوه- دیلم، خروجی و ورودی استان از شهر دالکی، جاده بوشهر- برازجان و شیف- گناوه را از محورهای پرتردد استان بوشهر ذکر کرد.

\n\n

پاپری اظهار کرد: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده های استان رانندگان از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

\n\n

پاپری با اشاره به دو مورد تصادف فوتی از اول تعطیلات تاکنون گفت: نخستین سانحه براثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در نزدیکی پایانه مسافربری شهر برازجان بود که یک نفر جان خود را از دست داد و در محور دیلم به گچساران با سقوط یک دستگاه خودرو به دره، یک پسربچه که در حال آموزش رانندگی بود کشته شد.

\n\n

وی بر ضرورت رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مجاز و پرهیز از سبقت غیرمجاز در جاده ها تاکید کرد.

\n\n

پاپری گفت: سامانه پیامکی 110120در تمامی ناوگان بین شهری فعال شده و مسافران ناوگان عمومی در صورت مشاهده تخلف از سوی راننده می توانند به سامانه یاد شده گزارش کنند.

\n\n

وی افزود:مسافران برای اعلام گزارش به سامانه پیامکی یاد شده بر اساس برچسب های نصب شده در ناوگان که شامل هفت کد است باید ابتدا شماره پلاک اتوبوس، محل تخلف، کد گزارش و مقصد سفر را ذکر کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر