پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پژوهشی موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان کشور گفت: شهربازی معارفی برای پرکردن اوقاعت فراغت قشرهای مختلف جامعه در بوشهر راه اندازی می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر حجت‏الاسلام امید حسینی در نشست با معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهرافزود: استان بوشهر بعد از قم دومین استان کشور است که دارای شهربازی معارفی می شود.\n\nوی تصریح کرد: تمامی گروه های سنی در شهرک معارفی از سرگرمیهای گوناگون بهره مند می شوند.
کد خبر: ۱۰۴۳۲
دوشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: معاون پژوهشی موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان کشور گفت: شهربازی معارفی برای پرکردن اوقاعت فراغت قشرهای مختلف جامعه در بوشهر راه اندازی می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر حجت‏الاسلام امید حسینی در نشست با معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهرافزود: استان بوشهر بعد از قم دومین استان کشور است که دارای شهربازی معارفی می شود.

\n\n

وی تصریح کرد: تمامی گروه های سنی در شهرک معارفی از سرگرمیهای گوناگون بهره مند می شوند.

\n\n

حسینی اضافه کرد: در شهر بازی معارفی 18 بازی برای گروههای سنی مختلف در سه بخش دریا، زمین چمن و سالن شهربازی طراحی شده است که این شهربازی پنجم فروردین در بوشهر راه اندازی می شود.

\n\n

معاون پژوهشی موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان گفت: 90 نفر در شهربازی معارفی بوشهر مشارکت دارند و این شهربازی تا 14 فروردین در بوشهر همه روزه از ساعت 10 الی 13و 17 الی 22 برپا و جوابگوی متقاضیان است.

\n\n

حسینی یادآور شد: از زمان صنعتی شدن زندگی و افزایش اوقات فراغت در خانواده ها، چالش ها برای بهره وری مطلوب از این زمان بیشتر شده است.

\n\n

وی تصریح کرد: با راه اندازی شهربازی معارفی ضمن پرکردن اوقات فراغت زمینه برای سازندگی شخص در یک فضای با نشاط در قالب بازی و سرگرمی و آشنایی با آموزه های دینی و سیره و روش اهل بیت (ع) فراهم می شود.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر نیز گفت: یکی از مهم ترین راههای مقابله با آسیب های اجتماعی بهره وری مطلوب از اوقات فراغت است که در این راستا از همه ظرفیت های استان بوشهر بهره برداری می شود.

\n\n

فتح الله حقیقی افزود: برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید از تمام ظرفیت و امکانات برای تمام فصلهای سال استفاده کرد.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره گیری نشود به غفلت، فراموشی و تهدید برای جامعه تبدیل می شود.

\n\n

وی یادآور شد: طرح های بهره وری از اوقات فراغت تنها مربوط به تابستان نیست بلکه مربوط به همه روزهای سال است.

\n\n

حقیقی افزود: دشمن با بهره گیری از ابزارهای گوناگون به ویژه رسانه ها درصدد مخدوش کردن ذهن جوانان است که برنامه ریزی برای بهره وری از اوقات فراغت آنان امری ضرزوری است.

\n\n

وی با قدردانی از موسسه فرهنگی تبیان گفت: راه اندازی شهربازی معارفی در بوشهر می تواند اثر بخشی زیادی در قشرهای مختلف داشته باشد که در این راستا همکاری مسوولان فرهنگی اجتماعی استان بوشهر امری ضروری است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر