چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۴۰۱
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: باید دست واسطه‌ها و دلالان از بازار تامین کالای مصرفی مردم کوتاه و زیرساخت‌ها و اقدامات اساسی در زمینه تامین مستقیم این کالاها از تولید کنندگان به مصرف کنندگان انجام شود.

به گزارش  فکرشهراز روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست ستاد تنظیم بازار افزود: قیمت کالاهای مصرفی روزمره مردم این استان به دلیل دوری از مراکز تولیدی نسبت به دیگر استان‌ها گران‌تر است در همین راستا باید اقدام‌های اساسی و زیرساخت‌های لازم برای تقویت بُنَکداران و حمایت از بخش خصوصی ایجاد شود.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای حمایت از مصرف کننده با متخلفان و گران فروشان کالاهای مصرفی مردم برخورد قاطع می‌شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: این استان در تولید گوشت مرغ خودکفا اما در تولید تخم مرغ با مشکلاتی روبرو است و قیمت این ماده مصرفی در استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها بالاتر است.

محمدی‌زاده اظهار کرد: با توجه به بالا بودن مصرف تخم مرغ باید اقدامات اساسی برای کاهش قیمت این کالای پرمصرف در استان بوشهر انجام شود.

وی ادامه داد: اکنون استان بوشهر به سبب وضعیت آب و هوایی مناسب فصل گردشگری محسوب می‌شود و نقاط ساحلی این استان مقصد گردشگران از نقاط مختلف ایران است.

محمدی زاده اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود از هم اکنون تا پایان فروردین سال آینده بیش از ۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر کند و تجمع بیشتر گردشگران و مسافران در سواحل این استان است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: برای کنترل و نظارت بر قیمت کالاها کارگروه تخصصی تشکیل شده ونیاز به حمایت دارد.

وی با اشاره به تأمین نهاده‌های دامی در استان بوشهر اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم در تأمین و ذخیره نهاده‌های دامی در استان بوشهر ایجاد و تقویت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر