چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۴۳۰
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حماسه بیست و دوم دی 1394 در خلیج فارس ، تحقیری برای آمریکاییها بود که فکر می کردند می توانند هر چیزی را به تصرف خود در آورند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سردار رمضان زیراهی در آستانه سالروز دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا در نزدیکی جزیره فارسی گفت: همیشه امریکایی‌ها در مقیاس جهانی از قدرت خود تعریف و تمجید می‌کنند و با استفاده از ابزار‌ها و امکانات مختلف به دنبال ایجاد رعب و وحشت در کشور‌ها هستند.

سردار رمضان زیراهی افزود: دشمنان در تلاش هستند با ابزار‌ها و شیوه‌های مختلف موجب براندازی انقلاب اسلامی شوند، ولی مدافعان دستاورد‌های انقلاب در دستگاه‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح همیشه در مقابل دشمنان صف آرایی و تحرکات و توطئه‌های آنهارا رصد می‌کنند.

وی گفت: ایثار، فداکاری، ایمان و هدایت خوب فرماندهی باعث متوقف کردن دو فروند شناور نظامی آمریکایی و به زانو در آوردن آن‌ها با ذلت و خواری شد.

سردار زیراهی برخورد پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی را با نیرو‌های آمریکایی قاطعانه و هوشمندانه عنوان کرد و گفت: ویژگی این قهرمانان نشات گرفته از ایمان و اعتقاد قلبی دانست

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر