جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیین تشییع و خاکسپاری ایرج شمسی زاده شاعر محلی سرای هم استانی در قطعه هنرمندان آرامستان جدید گناوه برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این آیین روز دوشنبه 3 فروردین ماه با حضور پرشور اهالی گناوه و شماری از علاقه مندان شعر و ادبیات برگزار شد.\n\nشمسی زاده متولد 1321در گناوه بود. وی تحصیلات ابتدایی تا پایان دوره متوسطه را در گناوه گذراند و پس از اخذ مدرک لیسانس ادبیات فارسی از دانشگاه تهران در این شهر به دبیری پرداخت و اشتغال او به تدریس تا اوایل انقلاب ادامه یافت.
کد خبر: ۱۰۴۴۹
چهارشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: آیین تشییع و خاکسپاری ایرج شمسی زاده شاعر محلی سرای هم استانی در قطعه هنرمندان آرامستان جدید گناوه برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این آیین روز دوشنبه 3 فروردین ماه با حضور پرشور اهالی گناوه و شماری از علاقه مندان شعر و ادبیات برگزار شد.

\n\n

شمسی زاده متولد 1321در گناوه بود. وی تحصیلات ابتدایی تا پایان دوره متوسطه را در گناوه گذراند و پس از اخذ مدرک لیسانس ادبیات فارسی از دانشگاه تهران در این شهر به دبیری پرداخت و اشتغال او به تدریس تا اوایل انقلاب ادامه یافت.

\n\n

آیین یادبود سومین روز درگذشت این شاعر محلی سرا  روز سه شنبه 4 فروردین در مسجد امام سجاد در خیابان باباعلیشاه و هفتمین روز درگذشت وی روز چهارشنبه 5 فروردین در کنار آرامگاهش برگزار می شود.

\n\n

ایرج شمسی زاده شاعر بزرگ محلی سرای استان بوشهر شامگاه روزجمعه 29 اسفند ماه پس از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان، در گناوه در گذشت.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

منبع:پیغام

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر