جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای و افزایش 8 درصدی ورودی خودروها به استان بوشهر در ایام نوروز خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا علم اظهار داشت: بر اساس سیستم تردد آنلاین که در تمام 48 محور مواصلاتی استان بوشهر نصب شده است، از 25 اسفندماه 93 تا روز گذشته ورودی به استان بوشهر 434 هزار و 820 دستگاه خودرو به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش نشان می‌دهد.\n\nوی بیان کرد: همچنین در این مدت میزان خروجی خودروها از استان بوشهر 5 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۵۲۸
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای و افزایش 8 درصدی ورودی خودروها به استان بوشهر در ایام نوروز خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا علم اظهار داشت: بر اساس سیستم تردد آنلاین که در تمام 48 محور مواصلاتی استان بوشهر نصب شده است، از 25 اسفندماه 93 تا روز گذشته ورودی به استان بوشهر 434 هزار و 820 دستگاه خودرو به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش نشان می‌دهد.

\n\n

وی بیان کرد: همچنین در این مدت میزان خروجی خودروها از استان بوشهر 5 درصد افزایش داشته است.

\n\n

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: تردد در محور کنار تخته به دالکی 26 درصد و دالکی به کنارتخته نیز 27 درصد، بوشهر به گناوه 11 درصد، ورودی به شهر بوشهر 8 درصد و خروجی از شهر بوشهر نیز 7 درصد افزایش داشته است.

\n\n

علم اضافه کرد: تردد خودروها در مدت مذکور در مقایسه ایام نوروز و روزهای عادی تفاوت داشته به طوری که ورودی استان در روزهای عادی 249 هزار و 340 دستگاه خودرو و ایام نوروز 434 هزار و 820 دستگاه خودرو بوده است که این ارقام افزایش 74 درصدی ورودی به استان در ایام نوروز در مقایسه با روزهای عادی را نشان می‌دهد.

\n\n

وی افزود: بیشترین تردد در محور دالکی ـ کنار تخته با 149 هزار و 658 دستگاه خودرو بوده که نسبت به روزهای معمولی 197 درصد رشد را نشان می‌دهد.

\n\n

علم ادامه داد: آمار ورودی خودروها از محور کنارتخته به دالکی 150 هزار و 685 دستگاه خودرو بوده که نسبت به روزهای عادی 109 درصد رشد داشته است.

\n\n

به نوشته ی فارس، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد:  دومین محور پرتردد استان بوشهر محور دیلم به سمت خوزستان بوده که از 25 اسفند 93 تا روز گذشته 118 هزار و 268 دستگاه خودرو ورودی داشتیم.

\n\n

علم اضافه کرد: ترافیک در محورهای استان روان است و آمار ورودی به استان نیز همچنان بالاست ضمن اینکه در روزهای آتی آمار خروجی از استان بیشتر خواهد شد.

\n\n

جابجایی بیش از 94 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل استان بوشهر

\n\n

وی بیان کرد: در ایام نوروز تاکنون 94 هزار و 725 نفر با پنج هزار و 769 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری جابجا شدند.

\n\n

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: در این مدت شش هزار و 663 نفر با 243 دستگاه اتوبوس و مینی‌‍‌بوس راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر