پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۴۶۵
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: امروز مادران و همسران شهدا و زنان پاکدامن و مومنه کشورمان الگو و مایه افتخار و مباهات هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری سه شنبه شب در نشست با بانوان مدیر و تعدادی از بانوان فرهیخته و موفق شهرستان گناوه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و مادر گفت: امروز نقش زن در جامعه مانند خورشید تاثیرگذارو غیر قابل انکار و بسیار مهم و مؤثر است.

فرماندار گناوه افزود: بانوان در نقش‌های مختلف در جامعه تأثیر گذار هستند که مهمترین این نقش در جامعه و در تربیت نسل‌های آینده و پاسداری از خانواده است.

وی تعبیر فرمایش امام خمینی (ره) از دامن زن مرد به معراج می‌رود گفت: زنان جامعه اسلامی ما با اتکا بر خدا و اهل بیت (ع) انسان‌هایی بزرگی را مانند امام (ره) و رهبری، شهدا و شهید سلیمانی‌ها تربیت کردند که برای همه جامعه مایه عزت و افتخار هستند.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی بانوان و مادران توانستیم شجاعانه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و امروز بانوان نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف الگو هستند.

وی گفت: مسئولیت‌های زنان تنها به مسئولیت‌های اقتصادی و کار گنجانده نمی‌شود بلکه تلکیف زنان به پهنای وجودی جهان امروزی است و زنان در همه ابعاد نقش مؤثری دارند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: زنان در تربیت، تواضع اخلاص، پاکدامنی، شهام، در اخلاق، رفتار و همسرداری می‌تواند الگو باشند و جامعه موفق جامعه‌ای است که زنان پاکدامن مؤمن، باشرافت در آن حضورفعال داشته باشند.

وی گفت: امروز مادران و همسران شهدا و زنان پاکدامن و مومنه کشورمان الگو و مایه افتخار و مباهات هستند.

صفری خاطرنشان کرد: انسان برای موفقیت از عوامل آن داشتن مادران موفق است. تربیت جامعه به دست زنان و بانوان است واین کار بزرگ بر عهده بانوان جامعه است که در این زمینه تلاش بزرگی داشته باشند.

وی بیان کرد: امروز استکبار جهانی طرح‌های زیادی دارید و پایه‌های اخلاقی را هدف گرفته است اما با تکیه بر خانواده‌های مستحکم بر پایه وجودی بانوان می‌توان بر این توطئه‌ها فائق آمد و بنیان خانواده و جامعه را حفظ کرد.

وی تصریح کرد: مدیریت یکی از شخص‌های و ابعاد زنان است و بانوان در هر جایگاه باید نقش مؤثر و تأثیرگذار خود را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری آماده همکاری و کمک به بانوان در اجرای برنامه‌ها این حوزه است گفت: در این راه رسیدن به اهداف بلند انقلاب و نظام اسلامی همه باید در کنار با تمام توان و با اطاعت پذیری از ولایت تلاش کنیم.

در پایان این نشست که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بانوان حاضر نظرات خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روزمادر از بانوان مدیر و تعدادی از بانوان فرهیخته و موفق شهرستان گناوه تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر