سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در منطقه خاییز تنگستان روی داد؛
فکرشهر: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: در منطقه خاییز از توابع شهرستان تنگستان استان بوشهر یکی از شکارچیان غیر مجاز و دارای سابقه ی کیفری با همراهی چند نفر دیگر از افرادی که ...
کد خبر: ۱۰۵۶۱
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: در منطقه خاییز از توابع شهرستان تنگستان استان بوشهر یکی از شکارچیان غیر مجاز و دارای سابقه ی کیفری با همراهی چند نفر دیگر از افرادی  که با زحمات شبانه روزی مامورین یگان حفاظت محیط زیست امکان شکار و حضور در شکارگاه از آنها سلب گردیده بود، با حمله به یکی از همیاران محیط زیست بومی منطقه ی خاییز، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و از ناحیه ی سر و دست مجروح کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین دلشب افزود: خوشبختانه با اقدام سریع و قابل تقدیر پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی و پاسگاه محیط بانی خاییز، چهار نفر از ضاربین  دستگیر و سردسته ی آن ها متواری گردید که پرونده با شکایت همیار مضروب و اداره محیط زیست تنگستان در مرجع قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت.

\n\n

دکتر دلشب اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع، به همراه مسئولین ادارات حقوقی، حراست، فرمانده یگان حفاظت و رییس اداره محیط زیست تنگستان، مذاکرات و جلساتی با مسئولین جهت رسیدگی به موضوع و برخورد قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با ضاربین و افراد مشابه انجام شد.

\n\n

شایان ذکر است رییس و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست تنگستان از همیار محیط زیست مضروب عیادت نمودند و همچنین  اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر هزینه های پزشکی وی را متقبل شد.

\n\n

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، به استناد ماده 614 قانون مجازات اسلامی هر کس عمداً به دیگری جرح یا ضربی وارد آورد که موجب نقصان یا شکستن یا از کار افتادن عضوی از اعضاء یا ... گردد در مواردی که قصاص امکان نداشته باشد، چنانچه اقدام وی موجب اخلال در نظم و صیانت و امنیت جامعه یا بیم تجری مرتکب یا دیگران گردد به دو تا پنج سال حبس محکوم خواهد شد و در صورت درخواست مجنی علیه، مرتکب به پرداخت دیه نیز محکوم می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر