سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۹۱۹
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز (زمان ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن)به صورت نمادین در هنرستان فرزانگان شهر بوشهر نواخته شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، استاندار بوشهر بوشهر در آیین گلبانگ انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت اقتدار و عزت داد گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه عمرانی بسیار گسترده و بزرگ است و به هیچ عنوان با ۲۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی قابل مقایسه نیست.

احمد محمدی زاده‌ افزود: عملکرد انقلاب اسلامی از نظر پرورش نیروهای انسانی و جوانان دانشمند هم با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی خطاب به منافقین کوردل گفت: شما روزی هم که در ایران بودید عرضه ای نداشتید حالا که در بیابان‌های عربستان نوکری آمریکا را می کنید هم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

استاندار بوشهر تاکید کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما آمریکا را پشت سر گذاشتیم و اطمینان می‌دهم که تهدیدات حوزه اقتصادی علیه کشور را با هدایت های رهبری و دولت به فرصت تبدیل می‌کنیم.

محمدی‌زاده عنوان کرد: نتیجه جنگ اقتصادی، استقلال اقتصادی کشور خواهد بود و با اتحاد انسجام به این استقلال خواهیم رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آیین گفت: امروز به چهل و سومین بهار آزادی رسیدیم، استکبار جهانی با همه قدرت وارد میدان شد و اعلام کرد که ما کاری خواهیم کرد که ایران جشن چهلمین سالگرد انقلابش را نبیند. به کوری چشم دشمنان، با عنایت پروردگار و مقام معظم رهبری امروز ما جشن چهل و سومین انقلاب را گرفتیم.

علی موحدی اضافه کرد:این انقلاب روزبه‌روز قدرتمندانه تر و عزت‌مندانه تر و حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد. با فضل الهی با همت بلند مردم شهیدپرور ایران عزیز با هدایت مقام معظم رهبری این انقلاب انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان متصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما باور داریم که این انقلاب فراز و فرود دارد اما قطعاً شکست ناپذیر است. اگر قرار بود شکستی بخورد باید تا الان اتفاق می‌افتاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: آیین زنگ انقلاب امروز به طور همزمان در ۱۵۰۰ مدرسه سراسر استان با وجود محدودیت های کرونایی در حال برگزاری است.

موحدی تاکید کرد: امروز حدود ۱۵هزار معلم در استان بوشهر و ۱۰ هزار معلم بازنشسته با امام شهیدان، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر اسلام تجدید میثاق می‌کنند و پیمان می‌بندند در ریل آرمان‌های انقلاب تخطی نکنند.

وی عنوان کرد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید در سراسر ایران محصول تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر