چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: در تعطیلات نوروز امسال از مجموع پنج میلیون مسافر وگردشگر نوروزی که وارد این شهر 70 هزارنفری شدند، سه میلیون و 500 هزار نفر از آنان اقامت کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این میزان مسافر که به نسبت دیگر شهرهای استان بوشهر چندین برابر وحتی از شهرهای بزرگ ایران نیز بیشتر بوده در مدارس، ساحل، هتل ها، مهمانپذیرها، دانشگاهها، خوابگاههای ادارات، منازل استیجاری و سایر مکان ها اسکان یافتند.
کد خبر: ۱۰۵۹۹
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: در تعطیلات نوروز امسال از مجموع پنج میلیون مسافر وگردشگر نوروزی که وارد این شهر 70 هزارنفری شدند، سه میلیون و 500 هزار نفر از آنان اقامت کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این میزان مسافر که به نسبت دیگر شهرهای استان بوشهر چندین برابر وحتی از شهرهای بزرگ ایران نیز بیشتر بوده در مدارس، ساحل، هتل ها، مهمانپذیرها، دانشگاهها، خوابگاههای ادارات، منازل استیجاری و سایر مکان ها اسکان یافتند.

\n\n

وی اظهارکرد: براساس آمارهای موجود هرشب حدود 400 هزار نفر در شهر گناوه اسکان و بین یک تا سه روز ماندگاری داشته اند و برخی نیز به سبب نبود محل اسکان به نقاط دیگر مسافرت کردند.

\n\n

یوسفی گفت: میزان ورود گردشگران نوروزی به شهر ریگ نیز در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش چندبرابری داشت. 

\n\n

فرماندار گناوه ساحل زیبا، بازار تجاری و آب وهوای مطبوع را از جذابیت ها و دلایل انتخاب این شهرستان از سوی مسافران و گردشگران نوروزی عنوان کرد و افزود: ساحل و بازار این بندر درایام تعطیلات نوروز پذیرای بیشترین حجم مسافر بود به گونه ای که ساعاتی از روز رفت و آمد مردم و تردد خودروها را با مشکل جدی مواجه کرد.

\n\n

وی بیان کرد: خدمات دهی به جمعیت میلیونی اگرچه سخت و دشوار بود اما مسوولان این شهر تمام توان خود را برای رفاه و آسایش و امنیت هموطنان بکار بردند و در نظر سنجی ها ی بعمل آمده، آنان رضایتمندی خود را دراین زمینه ابراز داشتند.

\n\n

فرماندارگناوه از اعضای ستادخدمات سفر و همکاری مردم خونگرم و میهمان نواز این شهرستان درطول تعطیلات نوروز به خاطر میزبانی شایسته ازهموطنان قدردانی واز تلاش وافر خبرنگاران به خاطر پوشش مناسب و بموقع رویدادهای خبری نوروزی منطقه تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر