جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۷۰ عملیات توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر در نوروز انجام شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالکریم شعبان‌زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هلال احمر در ایام نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچون سال‌های گذشته نقش پررنگی در ایام نوروز داشت و خدمات مختلفی ارائه شد.\n\nوی اضافه کرد: برنامه ما از یک هفته مانده به سال نو آغاز شد و تا آخرین روز تعطیلات نوروزی نیز ادامه یافت و در این ایام خدمات بسیار خوبی به مسافران نوروزی و مردم استان بوشهر ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۲
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۴

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۷۰ عملیات توسط جمعیت هلال احمر استان بوشهر در نوروز انجام شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم شعبان‌زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هلال احمر در ایام نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچون سال‌های گذشته نقش پررنگی در ایام نوروز داشت و خدمات مختلفی ارائه شد.

\n\n

وی اضافه کرد: برنامه ما از یک هفته مانده به سال نو آغاز شد و تا آخرین روز تعطیلات نوروزی نیز ادامه یافت و در این ایام خدمات بسیار خوبی به مسافران نوروزی و مردم استان بوشهر ارائه شد.

\n\n

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از فعالیت ۲۵ پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر توسط ۷۵ تیم تخصصی انجام شد.

\n\n

اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر در استان بوشهر

\n\n

وی اضافه کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر در استان بوشهر با حضور ۳۰۰ امدادگر انجام شد که در این راستا ۱۷۰عملیات امدادی در سطح استان صورت گرفت.

\n\n

به نوشته ی مهر، شعبان‌زاده به تشریح این عملیات‌ها پرداخت و ادامه داد: ۴۲ عملیات جاده‌ای در ایان ایام انجام شد که خدمات مناسب به ۱۳۸ آسیب دیده صورت گرفت  ۳۵ عملیات نیز امداد دریایی بود و مابقی نیز خدمات حضوری بود.

\n\n

وی همچنین از مراجعه ۲۸۳ هزار نفر به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و افزود: پایگاه‌های اطلاع رسانی هلال احمر نیز در این ایام نقش بسیار مهمی در معرفی استان به مسافران نوروزی داشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر