جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۸۸
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اکران ۱۶ فیلم منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر از امروز در بوشهر آغاز شد و تا ۲۲ بهمن ماه ۱دامه دارد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم افروغ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فیلم‎‌هایی که در بوشهر اکران می‌شوند شامل خائن کشی (اثر مسعود کیمیایی)، لایه های دروغ (رامین سهراب)، ملاقات خصوصی (امید شمس)، ماهان (حمید شاه حاتمی)، مرد بازنده ( محمد حسین مهدویان)، هناس (حسین دارابی)، بدون قرار قبلی (بهروز شعیبی) و بیرو (مرتضی علی عباس میرزایی) است.

وی بیان کرد: شب طلایی (یوسف حاتمی)، موقعیت مهدی (هادی حجازی فر)، شادروان (حسین نمازی)، شهرک (علی اصغر حضرتی)، نمور(داوود بیدل)، علفزار(کاظم دانشی)، دسته دختران (منیر قیدی) و ضد (امیرعباس ربیعی) از دیگر فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر است که تا ۲۲ بهمن در بوشهر اکران می‌شوند.

افروغ ادامه داد: روزانه سه سانس اکران فیلم انجام می شود که برخی از فیلم ها یک سانس و یا در ۲ سانس نمایش داده می شوند.

وی عنوان کرد: ساعت های سانس‌های اکران فیلم‌ها به ترتیب ۱۷، ۱۹ و ۲۱ تعیین شده است.

افروغ ادامه داد: فروش بلیت نیز از طریق سامانه سمفا و با همکاری سایت های فروش اینترنتی irantic.com  cinematichet.org و gisheh۷.ir انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در ایام برگزاری جشنواره ضمن رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت، نظارت دقیقی نیز در این زمینه انجام می‌شود.

افروغ با اشاره به ظرفیت ۵۵۰ نفری سالن شهید آوینی بوشهر اظهار کرد: با توجه به واکسناسیون عمومی و گسترده‌ای که در استان بوشهر انجام شده، امیدواریم این رویداد به نحو مطلوب و شایسته‌ای در بوشهر برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر