جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۳۷۷
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بانوان در شهر ساحلی بوشهر از مواهب دریا محروم هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمیده خاتون هلال بحر صبح سه‌شنبه در جمع بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: بانوان استان بوشهر و جنوب کشور از داشتن امکانات رفاهی و تفریحی بی‌بهره هستند و با کمبودهای فراوانی روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه بانوان بوشهری در کنار دریا از مواهب دریا محروم هستند اضافه کرد: بانوان بوشهری در کنار دریا محروم از استفاده از دریا هستند و مرکز استان یک پلاژ و پارک ویژه و درخور بانوان ندارد

هلال بحر افزود: در حالی که بوشهر خود قطبی در انرژی کشور بوده است یا تیم شاهینی داریم با ۷۰ سال قدمت که از ابتدای شورا با چالش تأمین اعتبار این تیم مواجه هستیم و نتوانستیم از آن حمایت کنیم و تیم در شرایط خوبی قرار ندارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود تیم فوتبال استان بوشهر با توجه به نقش آن در سلامت و تزریق نشاط مورد حمایت شرکت‌های نفت و گاز استان قرار گیرد.

وی بیان کرد: این استان دارای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه اتمی است که هم در اشتغال افراد بومی استان سهمش کم بوده هم جایگاهش در توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و حمایت از ورزش استان کمرنگ بوده است و درخواست داریم نگاه ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.

هلال بحر گفت: در زمینه حمایت و توانمندسازی بانوان سرپرست خانواده انتظار داریم همچون طرح تحول نظام سلامت که به مقوله پیشگیری کمتر از درمان پرداخته شد اینجا نیز بحث پیشگیری، تقویت بنیان خانواده، جایگاه مشاوره، تعالیم سبک زندگی اسلامی مغفول واقع شود و با ارائه و اجرای طرح‌های غنی فرهنگی شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش زن سرپرستی خانواده شویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر