چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۴۸۱
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر گفت: انتخاب این استان به عنوان نخستین پایتخت قرآنی کشور، تاثیر فراوانی در گسترش فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در این منطقه داشته است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم، عبدالرحیم افروغ در دیدار با مسئول موسسه قرآنی سبحان این شهرستان افزود: تعامل دو سویه و بررسی ظرفیت‌های قرآنی با هدف اجرای طرح‌های نو به منظور تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان ضرورت دارد.

وی از تلاش‌های صادقانه همه مسئولان و فعالان قرآنی شهرستان دیلم قدردانی کرد و گفت: باتوجه به اینکه، قرآن در استان بوشهر و شهرستان‌ها حضور قوی و زنده‌ای دارد، باید برای ترویج و اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی، خلاقیت‌های نوآورانه در حوزه تبلیغ و ترویج همچون استفاده از فضای مجازی، هماهنگی بین نخبگان قرآنی در استان بوشهر و شهرستان دیلم با بهره‌مندی از ظرفیت های علمی در اولویت قرار گیرد.

مسئول موسسه قرآنی سبحان دیلم گفت: شهرستان دیلم از استعدادها و توانمندی‌های قرآنی بسیار خوبی از دیرباز برخوردار بوده است.

سید نبی الله موسوی با تشریح فعالیت‌های این موسسه در حوزه قرآن و عترت افزود:  فعالیت‌های قرآنی این موسسه امسال در قالب تشکیل کارگروه با محوریت امام جمعه و دستگاه‌های فرهنگی هنری برنامه‌ریزی و در سطح شهرستان اجرا شد.

وی بیان کرد: انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی در کشور فرصتی مناسب برای معرفی چهره های شاخص قرآنی و گامی موثر در جهت شناسایی و ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان‌ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر