يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
امامعلی رحمان در پیام تبریک به رئیس جمهور کشورمان:
کد خبر: ۱۰۶۵۸۵
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: رییس‌جمهور تاجیکستان در پیام تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، با ابراز رضایت از دستاوردهای قابل توجه در همکاری‌های گسترده دو کشور گفت: ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط در عرصه‌های محتلف به نفع مردمان با نظرداشت روحیه حسن تفاهم و اعتماد هستیم.

به گزارش فکرشهر از ایلنا، امامعلی رحمان در پیام تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آورده است: به جنابعالی و مردم جمهوری اسلامی ایران، از طرف خود، دولت و مردم جمهوری تاجیکستان به مناسبت سالگرد جشن ملی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: ضمن اظهار رضایت از دستاوردهای قابل توجه در همکاری‌های گسترده دو کشور، ما خواهان گسترش بیش از پیش روابط در عرصه‌های محتلف به نفع مردمان با نظرداشت روحیه حسن تفاهم و اعتماد هستیم و ادامه تلاش‌های طرف‌ها را در این راستا، از جمله در زمینه گفت‌وگوهای پیوسته سطح عالی مهم ارزیابی می‌کنیم.

رییس‌جمهور تاجیکستان در این پیام خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که با عزم و اراده و سعی و اقدامات سازنده مشترک، ظرفیت‌های موجود جهت توسعه روابط تاجیکستان و ایران در همه حوزه‌های مورد اهتمام در آینده نیز مورد استفاده ثمربخش قرار خواهد گرفت.

امامعلی رحمان با تجدید تبریکات خود، از خداوند متعال برای رییس جمهور کشورمان سلامتی کامل و توفیق و کامیابی‌های فراوان و برای مردم ایران که «دوست مردم تاجیکستان» خواند، صلح و ثبات، بهروزی، پیشرفت و شکوفایی روزافزون آرزو کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر