سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: سد رئیسعلی دلواری ۵۰ درصد ظرفیت خود آب ذخیره دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید محمد حسن باستی بعدازظهر دوشنبه در بررسی وضعیت آبرسانی به مناطق حله شمالی گناوه اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی و رفع مشکلات و تامین نیازهای فعالان این عرصه یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.\n\nوی به ظرفیت‌های بالای شهرستان گناوه در بخش کشاورزی و شیلات اشاره کرد و افزود: شش هزار هکتار اراضی زارعی در منطقه حله شمالی گناوه دارای وجود دارد که لازم است به نیازها و مشکلات این بخش به صورت ویژه توجه شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۹
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: سد رئیسعلی دلواری ۵۰ درصد ظرفیت خود آب ذخیره دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید محمد حسن باستی بعدازظهر دوشنبه در بررسی وضعیت آبرسانی به مناطق حله شمالی گناوه اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی و رفع مشکلات و تامین نیازهای فعالان این عرصه یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.

\n\n

وی به ظرفیت‌های بالای شهرستان گناوه در بخش کشاورزی و شیلات اشاره کرد و افزود: شش هزار هکتار اراضی زارعی در منطقه حله شمالی گناوه دارای وجود دارد که لازم است به نیازها و مشکلات این بخش به صورت ویژه توجه شود.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: استاندار بوشهر بر توسعه بخش کشاورزی در این منطقه تاکید زیادی دارند و امسال طرح‌های مهمی در این راستا انجام خواهد شد.

\n\n

وی از اجرای عملیات انتقال آب از سد رئیسعلی دلواری پس از انجام طرح‌های مطالعاتی خبر داد و بیان داشت: کانال‌های زهکشی نیز در سطح اراضی حله شمالی ایجاد خواهد شد.

\n\n

به نوشته ی مهر، باستی با اشاره به اینکه ۲۳۰ میلیون متر مکعب آب در سد رئیسعلی دلواری ذخیره است، ادامه داد: آب کشاورزی منطقه حله از طریق رها سازی آب سد رئیسعلی دلواری تامین می‌شود که در این زمینه لوله‌گذاری انجام خواهد شد و کانال‌های زهکشی نیز اجرا می‌شود.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای اینکه آب ذخیره شده در سد رئیس‌علی دلواری پاسخگوی نیازهای کشاورزان باشد، باید استفاده بهینه از منابع آبی در دستور کار قرار بگیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر