جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ برای دومین بار در یک ماه اخیر؛
فکرشهر: برای دومین بار در یک ماه گذشته، شهردار برازجان استعفا داد. به گزارش فکرشهر، یک ماه پیش بود که شهردار برازجان در پاسخ به طرح سوال شورای شهر ...
کد خبر: ۱۰۶۸۳
سه‌شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: برای دومین بار در یک ماه گذشته، شهردار برازجان استعفا داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یک ماه پیش بود که شهردار برازجان در پاسخ به طرح سوال شورای شهر، استعفا داد، استعفایی که با واکنش شورا و مردم شهر روبرو شد و البته پذیرفته نشد و امروز، سه شنبه 18 فروردین ماه 1394 نیز خبر رسیده که ماشاالله احمدی مجددا در پاسخ به طرح یک سوال از سوی شورا، استعفا داده است.

\n\n

یک منبع آگاه به فکرشهر گفت: از شهردار خواسته شده بود که برای ارائه ی توضیحاتی پیرامون استخدام های غیرقانونی در شهرداری در جلسه ی امشب شورا حضور یابد که به نظر می رسد وی با وجود انکار این گونه استخدام ها، استعفا داده تا در نشست حضور نیابد.

\n\n

هر چند به نظر می رسد این بار اعضای شورا مانند قبل عمل نکرده و با استعفای وی موافقت کنند تا احمدی همانطور که در نامه ی پیش از عید نوروز، 17 اسفندماه 1393، خود نوشته بود، بتواند برای کاندیداتوری مجلس برای حوزه ی گناوه و دیلم آماده گردد.

\n\n

در این میان نام هایی برای تصدی صندلی شهرداری برازجان مطرح شده است که از آن میان می توان به کوروش دهقان ـ معاون عمرانی دولت قبل در فرمانداری دشتستان، کریم حسین آبادی ـ شهردار پیشین شهر برازجان ، سیدمحمد حسینی ـ رییس شورای شهرستان دشتستان، سعید شمالی و سه نفر از اعضای شورای شهر، مرتضی قدوسی، اسماعیل ناخایی و مرتضی نیکجو اشاره کرد. 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر