سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۰۳۶
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: دبیر کمیته موتورکراس فدراسیون موتورسواری کشور گفت: پیست موتور سورای دشتستان به دلیل خاک و رمپ خوبی که دارد یکی از بهترین‌های کشور است و در صورت همت و حمایت بیشتر مسئولان از این مجموعه حتی برای برگزاری مسابقات موتورسواری کشورهای منطقه خلیج فارس هم مناسب است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا ، مهرشاد فاضلی روز پنجشنبه در جریان بازدید از پیست موتورسواری دشتستان استان بوشهر افزود: این پیست امروز و فردا میزبان مسابقات موتور کراس کشور است.

وی اضافه کرد: دراین مسابقات موتورسوارانی از سراسر استان‌های کشور حضور دارند و در کلاس های مختلف برای جوانان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری دشتستان نیز گفت: با همت مسئولان و ورزشکاران و کار جهادی و شبانه روزی این پیست به بهترین نحو آماده برگزاری مسابقات موتور کراس کشور شد.

صادق بوستانی افزود: تلاش شد پیست موتور سواری دشتستان از لحاظ فنی به بهترین شکل طبق نظر فدراسیون آماده سازی شود و همه امکانات رفاهی و اسکان و هتل نیز برای ورزشکاران در این دو روز که میهمان این شهرستان هستند، مهیا شده و فردا (جمعه) مرحله نهایی این مسابقات برگزار خواهدشد.

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان بوشهر برگزار خواهد شد.  

طبق اعلام فدراسیون مسابقات قهرمانی کشور (موتورکراس) در بخش آقایان و در تمامی رده‌های سنی با حضور ١۵٠ ورزشکار از سراسر کشور به مدت ٢ روز در تاریخ‌های ٢٨ و ٢٩ بهمن از ساعت ٩ صبح  و  با رعایت کامل ضوابط بهداشتی به میزبانی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی در پیست ورزشی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد.  

 این مسابقات در کلاس‌های ۵۰ سی سی، ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی جوانان، ۴۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان برگزار می‌شود.

در این دور تلاش می‌شود نسبت به راند اول مسابقات که در آباده شیراز برگزار شد، یکسری قوانین به روزتر در مسابقات راند دوم دشتستان اجرایی شود.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر