سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هنرمندان جایگاهی مهم در امور مختلف جامعه دارند که باید در انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به مخاطبان در قالب هنر تلاش کنند.\nارزش های انقلاب اسلامی درقالب هنر به مخاطبان ارائه شود\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از حجت الاسلام حسین رزمجو درجلسه برنامه ریزی هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را با توجه به شرایط جامعه به نام دولت و ملت، همدلی و هم زبانی نام گذاری کردند که در این ارتباط لازم است انسجام و همدلی درهمه زمینه ها افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۷۰۵
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هنرمندان جایگاهی مهم در امور مختلف جامعه دارند که باید در انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به مخاطبان در قالب هنر تلاش کنند.
\nارزش های انقلاب اسلامی درقالب هنر به مخاطبان ارائه شود

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از حجت الاسلام حسین رزمجو درجلسه برنامه ریزی هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را با توجه به شرایط جامعه به نام دولت و ملت، همدلی و هم زبانی نام گذاری کردند که در این ارتباط لازم است انسجام و همدلی درهمه زمینه ها افزایش یابد.

\n\n

وی با بیان این که درمذاکرات هسته ای، ایران اسلامی یک تنه در مقابل قدرت های استکباری ایستاد افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در این مذاکره برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی مقتدرانه حرکت کرد که امید است به نتیجه نهایی برسد.

\n\n

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: همه آحاد جامعه باید طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند تا به اهداف مورد توجه معظم له دست یابیم.

\n\n

رزمجو با گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی گفت: اسلام برای سعادت بشر و افزایش امید سفارشات و توصیه های گوناگونی کرده که ما در قالب هنر می توانیم با جذابیت آنها را به جامعه ارائه کنیم.

\n\n

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در قالب فضاهای مجازی و هنرهای گوناگون تاخت و تاز خود را آغاز کرده اند که هنرمندان جامعه باید برای مقابله با این تهاجم و معرفی ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی تلاش بیشتری کنند.

\n\n

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: نسل جوان ما بخشی مهم از آشنایی و ارتباط خود با مفاهیم و حماسه دفاع مقدس را وامدار هنرمندان می داند و هنرمندان در ماندگار کردن دفاع مقدس و انتقال پیام های آن به نسل های بعدی نقشی جدی و موثر دارند.

\n\n

وی، بر برپایی باشکوه مراسم هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: در این هفته برنامه های متنوعی ارائه می شود.

\n\n

مدیرحوزه هنری بوشهر گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ضمن برپایی نمایشگاه های محصولات فرهنگی، هنرمندان منتخب استان بوشهر، مورد تجلیل قرار می گیرند.

\n\n

سیدمحمدحسین سیدزاده با بیان این که 20 تا 26 فروردین به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده اظهارداشت: دراین هفته برنامه ها و طرح های مختلفی به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی دراستان بوشهر برگزار می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: هنری که امروز به نام هنر اسلامی و انقلابی ارائه می شود، ارزشمند است زیرا پیام های انقلاب اسلامی و اندیشه امام راحل (ره) در آنها موثرتر جلوه می کند.

\n\n

مدیر حوزه هنری استان بوشهر به تشریح عناوین و برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر پرداخت و افزود: روز پنجشنبه بیستم فروردین با عنوان 'هنر انقلاب، ایثار و شهادت' نام گذاری شده که تجدید میثاق با شهدا با حضور مسوولان دستگاه های فرهنگی و هنری و هنرمندان شاخص در گلزار شهدا، دیدار مسوولان این دستگاه ها و هنرمندان با نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر از برنامه های این روز است.

\n\n

سیدزاده با اشاره به این که روز جمعه 21 فرودین نیز با عنوان 'هنر ولایت و رهبری' نام گذاری شده گفت: دراین روز نمایشگاه آثار و محصولات هنری برپا می شود و دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز پیش از خطبه های نماز جمعه بوشهر سخنرانی می کند.

\n\n

وی، 'هنر انقلاب و سید شهیدان اهل قلم' را عنوان سومین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در رشته های نقاشی، نگارگری، شب خاطره و دیدار با خانواده شهید مهدوی در بحیری دراین روز برگزار می شود.

\n\n

مدیر حوزه هنری بوشهرافزود: در چهارمین روز که با عنوان 'هنر انقلاب، سینما و تئاتر، نام گذاری شده، هنرمندان با استاندار بوشهر دیدار و همچنین از هنرمندان منتخب با حضور مسوولان استان تجلیل می شود.

\n\n

وی، 'هنر انقلاب و ادبیات' را عنوان پنجمین روز از هفته هنر انقلاب عنوان کرد و گفت: اندیشه و آثار ادبیات انقلاب اسلامی با حضور صاحب نظران بررسی و در این روز نیز شب شعر با حضور هنرمندان شاعر استان برگزار می شود.

\n\n

سیدزاده، سخنرانی در دانشگاه ها را از برنامه های ششمین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ششمین روز هفته مذکور با عنوان 'هنر انقلاب، مقاومت و بیداری اسلامی' نام گذاری شده که برنامه های ویژه ای در این روز برگزار می شود.

\n\n

مدیر حوزه هنری بوشهر بیان کرد: آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی با عنوان 'انقلاب و ادبیات پایداری' نام گذاری شده که از جمله برنامه های این روز برپایی شب خاطره با محوریت انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده شهدای هنرمند است.

\n\n

وی بر ایجاد یادمان هنر انقلاب اسلامی در یکی از نقاط شهر بوشهر تاکید کرد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر