جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: خرید گندم تضمینی و مازاد بر مصرف نیاز کشاورزان این استان از امروز آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید محمد هاشمی افزود: امسال شش مرکز خرید گندم شامل مجتمع انبارهای چغادک، کارخانه های آرد الزهرا برازجان، خلیج فارس خورموج، سیلوی برازجان، مال قائد گناوه و عامری دیلم است.\n\nوی اضافه کرد: قیمت خرید هرکیلوگرم گندم معمولی 11 هزار و 550 ریال و گندم دروم نیز 11 هزار و 880 ریال تعیین شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۷
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: خرید گندم تضمینی و مازاد بر مصرف نیاز کشاورزان این استان از امروز آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید محمد هاشمی افزود: امسال شش مرکز خرید گندم شامل مجتمع انبارهای چغادک، کارخانه های آرد الزهرا برازجان، خلیج فارس خورموج، سیلوی برازجان، مال قائد گناوه و عامری دیلم است.

\n\n

وی اضافه کرد: قیمت خرید هرکیلوگرم گندم معمولی 11 هزار و 550 ریال و گندم دروم نیز 11 هزار و 880 ریال تعیین شده است.

\n\n

هاشمی اظهارکرد: با هماهنگی انجام شده با بانک کشاورزی برای آن دسته از کشاورزانی که فاقد شماره حساب هستند همزمان با تحویل گندم برای آنان حساب باز می شود تا درکمترین زمان وجه گندم تحویلی به حسابشان واریز شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی بیان کرد: پارسال 91 هزار و 500 تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد ولی با توجه به خشکسالی ها و از بین رفتن بخش قابل توجهی از مزارع گندم استان امسال پیش بینی می شود 36هزار تن گندم خریداری شود.

\n\n

هاشمی یادآور شد: در صورت تراکم کامیون ها درمراکز خرید تعیین شده نسبت به افزایش ساعت کار مراکز خرید اقدام می شود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر