جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۰۷۴
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: مدیر کل آموزش و پررورش استان بوشهر گفت: کلاس تخصصی درس تربیت بدنی با رویکرد تقویت سواد حرکتی دانش‌آموزان در اهرم و ریگ آغاز به کار کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی موحدی در مراسم افتتاح کلاس درس تربیت بدنی در اهرم، بیان کرد: ۶ کلاس درس تربیت بدنی در استان طراحی شده که اکنون ۲ کلاس در اهرم و ریگ به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان سال، ۲ کلاس در شهرستان دشتستان و منطقه آبپخش افتتاح خواهد شد.

او ادامه داد: کلاس درس تربیت بدنی با هدف ایجاد یک برنامه منظم و هدفمند برای رشد مهارت‌های حرکتی دانش‌آموزان در دوره اول ابتدایی طراحی شده و هدف از ایجاد آن، تقویت سواد حرکتی دانش‌آموزان، توسعه حرکات پایه و بنیادین، بهبود سلامت و نشاط و همچنین انجام فعالیت‌های ورزشی در محیط ایمن است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان بوشهر هم گفت: کلاس درس تربیت بدنی به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا رفتار حرکتی خود را از طریق ورزش‌های هدفمند و با استفاده از تجهیزات متنوع و ویژه بهبود دهند.

اسد حصیری عنوان کرد: مدارس استان بوشهر با داشتن ۶۶ فضای روباز ورزشی و میانگین ۴۲۳ هزارم متر مربع و ۸۰ فضای ورزشی سرپوشیده و میانگین ۳۵۵ هزارم متر مربع، بیشترین سرانه ورزشی دانش‌آموزی را در کشور دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر