سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۱۲۳
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: ساخت یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن دولت سیزدهم برای این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد طاهری افزود: طرح جهش تولید مسکن از بزرگ‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است که براساس تاکیدات رئیس جمهور در قالب آن، سالانه یک میلیون واحد مسکونی در سطح کشور احداث می‌شود و این شهرستان نیز از آن بهره‌مند و خیلی از کسانی که امیدی به صاحب خانه شدن نداشتند، از این طرح استفاده خواهند کرد.

وی اظهارداشت: سهمیه این شهرستان اختصاص یافته طبق برنامه زمان بندی شده در چندین فاز و در دوره چهار ساله دولت سیزدهم اجرایی و احداث می‌شود.

وی گفت: در فاز اول این طرح، ۲۵۷ واحد مسکونی در این شهرستان احداث خواهد شد که جانمایی اولیه و طراحی آن در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

طاهری افزود: در این شهرستان تاکنون ۸۲۲ نفر در سامانه‌ وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار دیلم بیان کرد: برای شهر امام حسن این شهرستان نیز ۱۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح پیش بینی و به اداره راه و شهرسازی واگذار شده است که متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در سامانه جهش تولید که برای این بخش باز شده ورود و ثبت نام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر