جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهرک مجتمع اداری استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر به ارزش و جایگاه بالای خدمات‌رسانی به رزمندگان و ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش های ویژه‌ای در این راستا از سوی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان صورت گرفته است.\n\nوی با بیا اینکه خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح نصیب افرادی می‌شود که باعث اقتدار و افتخار نظام شده‌اند، افزود: خدمات دهی به این افراد یک افتخار بسیار مهم است.
کد خبر: ۱۰۷۱۶
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شهرک مجتمع اداری استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر به ارزش و جایگاه بالای خدمات‌رسانی به رزمندگان و ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش های ویژه‌ای در این راستا از سوی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان صورت گرفته است.

\n\n

وی با بیا اینکه خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح نصیب افرادی می‌شود که باعث اقتدار و افتخار نظام شده‌اند، افزود: خدمات دهی به این افراد یک افتخار بسیار مهم است.

\n\n

استاندار بوشهر به توجه خاص و ویژه‌ مجموعه تامین اجتماعی نیروهای مسلح به بازنشستگانش اشاره کرد و ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در این راستا تلاش مناسبی داشته باشند.

\n\n

وی به خدمات ویژه دولت در بخش سلامت و بهداشت و درمان اشاره کرد و بیان داشت: دولت تدبیر و امید خدمات مختلفی را در همه بخش ها داشته است که در بخش درمان شاهد رضایت‌مندی بالایی از خدمات ارائه شده هستیم.

\n\n

شناسایی و استفاده مناسب از نخبگان استان بوشهر

\n\n

سالاری از شناسایی و حمایت از نخبگان استان بوشهر به عنوان یک کار ویژه یاد کرد و خاطرنشان ساخت: این موضوع یکی از اولویت‌های ما در استان است و برای شناسایی نخبگان در بخش‌های مختلف استان برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

\n\n

وی با تاکید براینکه تلاش داریم تا از استعدادهای نخبگان استان به خوبی بهره بگیریم، اضافه کرد: اشتراکاتی بین بنیاد نخبگان استان بوشهر با نخبگان نیروهای مسلح وجود دارد که باید تلاش شود کمیته مشترکی در این زمینه ایجاد شود.

\n\n

تجمیع ادارات و نهادهای استان بوشهر در یک مکان

\n\n

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از برنامه‌های پیش روی ما در استان، راه‌اندازی شهرک مجتمع اداری استان بوشهر است که تلاش داریم همه مسائل استان در این شهرک دیده شود.

\n\n

وی همچنین با تاکید بر اینکه معماری این شهرک اداری بر اساس معماری بوشهر طراحی می شود، ادامه داد: باید تلاش شود که این شهرک نیازهای مردم استان را پاسخ دهد.

\n\n

سالاری تجمیع ادارات و نهادها در یک مکان را به عنوان هدف راه‌اندازی شهرک مجتمع اداری استان بوشهر عنوان کرد و افزود: این شهرک باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها خواهد شد.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر