دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: از 5 زمین‌لرزه امروز بخش کاکی و شنبه خسارت مالی و جانی نداشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، دومین زمین‌لرزه امروز در 15 کیلومتری شهر شنبه به قدرت 3.3 ریشتر ساعت 12.6 دقیقه و در عمق 10 کیلو متری زمین بوقوع پیوست.\n\nبنا به همین گزارش سومین زمین‌لرزه در ساعت 14 و 43 دقیقه به وقت محلی و به قدرت 0.4 ریشتر در عمق 19 کیلو متری زمین و در فاصله 9 کیلومتری شنبه بوقوع پیوست.\n\nبر اساس این گزارش، سومین زمین‌لرزه امروز شنبه در ساعت 5 و 39 دقیقه بعد از ظهر امروز در عمق 27 کیلو متری زمین و به قدرت 3.9 ریشتر در 8 کیلومتری شنبه بوقوع پیوست.
کد خبر: ۱۰۷۴۴
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: از 5 زمین‌لرزه امروز بخش کاکی و شنبه خسارت مالی و جانی نداشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دومین زمین‌لرزه امروز در 15 کیلومتری شهر شنبه به قدرت 3.3 ریشتر ساعت 12.6 دقیقه و در عمق 10 کیلو متری زمین بوقوع پیوست.

\n\n

بنا به همین گزارش سومین زمین‌لرزه در ساعت 14 و 43 دقیقه به وقت محلی و به قدرت 0.4 ریشتر در عمق 19 کیلو متری زمین و در فاصله 9 کیلومتری شنبه بوقوع پیوست.

\n\n

بر اساس این گزارش، سومین زمین‌لرزه امروز شنبه در ساعت 5 و 39 دقیقه بعد از ظهر امروز در عمق 27 کیلو متری زمین و به قدرت 3.9 ریشتر در 8 کیلومتری شنبه بوقوع پیوست.

\n\n

غلامرضا مهرجو گفت: از شب گذشته تا کنون 5 زلزله در شهرستان دشتی بوقوع پیوسته است.

\n\n

فرماندار دشتی افزود: اعضای ستاد بحران شهرستان به منطقه اعزام شده‌اند و گزارش‌های ارسالی حاکی است بحمدالله خسارات مالی و جانی در پی نداشته است.

\n\n

بنا به گزارش فارس، مردم شهر شنبه ظهر امروز از وحشت زمین لرزه‌های روز جاری در بیرون از منازل خود به سر بردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر