چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۴۵۵
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: صنایع و فعالان اقتصادی استان از توان و ظرفیت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان بوشهر استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر چهارشنبه در نشست با معاون خبر صداوسیمای بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران نقش و جایگاه مهمی در جامعه دارند و به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان محسوب می‌شود.

وی خواستار نگاه ویژه به رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای شد و بیان کرد: باید به خبرنگاران به‌عنوان نماینده افکار عمومی نگریسته و جایگاه رسانه‌ها به‌عنوان زبان گویای مردم حفظ شود.

استاندار بوشهربا قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان معاون پنجم استاندار محسوب می‌شوند چراکه می‌توانند نقش مؤثر در توسعه استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، مسئولان استان را در پیمودن مسیر توسعه همراهی کنند افزود: رسانه‌ها با نقد سازنده خود می‌توانند به بهبود امور کمک کنند.

محمدی‌زاده با تأکید بر بکارگیری خبرنگاران آزاد از سوی صاحبان صنایع و شرکت‌های خصوصی افزود: صاحبان صنایع، سرمایه، مدیران شرکت‌های خصوصی و پتروشیمی‌ها و فعالان حوزه اقتصاد و تجارت نسبت به بکارگیری جوانان فعال در حوزه رسانه اقدام و از توانمندی آنان در آن دستگاه استفاده کنند.

وی به موضوع برخورد با محمد هادی حاجی‌زاده خبرنگار صداوسیمای بوشهر نیز اشاره و از وی دلجویی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر