جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۴۸
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استانداردها و زیر ساخت‌ها در صنعت نفت در زمینه مقابله با آلودگی‌های محیط زیستی در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی ایرانی صبح شنبه در جلسه هماهنگی مدیریت بحران بخش ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ در حوزه انرژی تأثیرگذار است و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی اضافه کرد: منشأ این آلودگی‌های اخیر شناسایی شده که باید برای جلوگیری از آلودگی محیط زیستی اقدامات لازم صورت بپذیرد، مطالباتی که در حوزه محیط زیستی است بسیار جدی و باید پیگیری شود.

ایرانی افزود: باید استانداردها و زیر ساخت‌ها در صنعت نفت در زمینه مقابله با آلودگی‌های محیط زیستی در جزیره خارگ احیا و پیشگیری از آلودگی باید مد نظر قرار گیرد.

لزوم پیگیری حقوقی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: محیط زیست استان باید در زمینه حقوقی و اجتماعی اقدام و پیگیری لازم را اولویت کاری امور قرار دهد.

ایرانی خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد سرازیر شدن فاضلاب این جزیره به دریا هستیم و با توجه به زیر ساخت‌های به‌وجود آمده در سالیان اخیر بی تدبیری و کم کاری صورت گرفته است.

وی گفت: نسبت به تجهیز و به روزرسانی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری حوزه مقابله با آلودگی نفتی اقدام عاجل توسط دستگاه‌های متولی به عمل آید.

نظرات بینندگان
فرامرز
|
-
|
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
سلام مطلب مهمي است همان قدر كه از لحاظ اقتصادي و در حوزه انرژي جزيره خارك. مهم و راهبردي است حفظ محيط زيست. و الوده نشدن دريا هم بسيار اهميت دارد نبايد به قيمت فعال بودن تاسيسات حياتي نقتس اكوسيستم صدمه ببيند  شركت هاي نفتي مسعول هستد  و با نصب سيسع
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر