پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۶۸۲
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان گره کور ۴۳ ساله مالکیت پنج واحد آموزشی و تربیتی در این استان با ۶۰ هکتار مساحت باز شد و مالکیت این واحدها به صورت رایگان به آموزش و پرورش واگذار شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش روز یکشنبه به نقل از علی موحدی در نشست با معاون امور استان‌های بنیاد مستضعفان افزود: از این واحدهای آموزشی یکی در کنگان، سه واحد در بوشهر و یک هنرستان در شهر سعدآباد شهرستان دشتستان واقع است.

موحدی با بیان اینکه فلسفه وجودی آموزش و پرورش، انسان‌سازی است گفت: اگر خواهان تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب  اسلامی، مطالبه‌گر و اخلاق‌مدار هستیم، باید جایگاه و شان معلم و مدرسه در جامعه حفظ شود و ارتقا یابد.

وی ادامه داد: معلم، وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی به ترتیب بیشترین نقش و تاثیر را در پاسداشت حرمت و ارزش معلم دارند.

موحدی بنیاد مستضعفان را مولود انقلاب اسلامی دانست و گفت: استمرار پیشرفت و اقتدار نظام در دست کسانی است که از مدارس پرورش می یابند به همین دلیل باید همه دستگاه‌های فرهنگی در رفع مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت مشارکت کنند.

معاون امور استان‌های بنیاد مستضعفان در این نشست گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش،در ۴۱۹ مبایعه نامه، تکلیف املاک و اراضی بنیاد مستصعفان که در اختیار وزارت آموزش و پرورش است، مشخص شده است.

مرتضی مهروند ادامه داد: تلاش می‌شود تا در کاهش مشکلات آموزش و پرورش در خط مقدم جبهه آموزشی قرار بگیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر