سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۷۸۷
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: برای تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ۳۶ هزار تن مواد غذایی در انبار‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، جمال زارعی بیان کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی بوشهر به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران وظیفه تامین کالا‌های اساسی را در استان بوشهر بر عهده دارد و در حال حاضر کالا‌های اساسی مردم در انبار‌های این شرکت ذخیره شده است.
 
وی در بازدید از انبار‌های این شرکت در شهر چغادک افزود: ۲۰ هزار تن برنج هندی، هزار تن شکر و ۱۵ هزار تن گندم در انبار‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر ذخیره سازی شده که با مجوز جهاد کشاورزی و با هدف تنظیم بازار توزیع می‌شود.
 
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در زمینه تامین کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد و برنامه توزیع تا پایان فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: توزیع کالا‌ها در بازار با اعلام بخشنامه‌های کارگروه تنظیم بازار و وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.
 
زارعی گفت: با توجه به برنامه حمل ابلاغی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی، انتقال و توزیع کالا‌های اساسی به سراسر کشور انجام می‌شود.
 
معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر هم گفت: این استان با توجه به بندری بودن و داشتن ظرفیت‌های خوب در زمینه انبار، مشکلی از نظر نگهداری کالا ندارد.
 
احمد جهانگیرلو افزود: از یک ماه قبل تا کنون ۳ هزار تن برنج به قیمت مصوب توزیع شده است و بقیه نیز بر اساس سهمیه توزیع می‌شود.
 
وی با بیان اینکه محدویتی در توزیع نداریم گفت: هر میزان که نیاز بازار باشد، کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های اداره‌ها و فروشگاه‌های منتخب توزیع می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر