چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرجهاد کشاورزی دشتستان گفت: هم اکنون دوهزار و500 هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت طالبی است که پیش بینی می شود امسال 75هزار تن محصول از آنها برداشت شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش درگفت وگو با ابرنا، افزود: برداشت طالبی از اواخر اسفند در این شهرستان آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه دارد.\n\nوی اضافه کرد: ازهرهکتار سطح زیرکشت طالبی دردشتستان به طور میانگین 30 تن محصول برداشت و به بازارهای مصرف در داخل استان بوشهر واستان های تهران، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان عرضه می شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۱
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: مدیرجهاد کشاورزی دشتستان گفت: هم اکنون دوهزار و500 هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت طالبی است که پیش بینی می شود امسال 75هزار تن محصول از آنها برداشت شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش درگفت وگو با ابرنا، افزود: برداشت طالبی از اواخر اسفند در این شهرستان آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه دارد.

\n\n

وی اضافه کرد: ازهرهکتار سطح زیرکشت طالبی دردشتستان به طور میانگین 30 تن محصول برداشت و به بازارهای مصرف در داخل استان بوشهر واستان های تهران، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان عرضه می شود.

\n\n

جهانبخش ادامه داد: ارقام طالبی این شهرستان شامل شاه آبادی، ساوه ای، گردآبادی و گرمک است که کشت آن از اول آذرهرسال آغاز می شود.

\n\n

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان گفت: بیشتر کشت این محصول در این شهرستان به صورت زیرپلاستیکی و آبیاری قطره ای است.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی خاص در شهرستان دشتستان و زمین های زراعی مرغوب، طالبی تولیدی شهرستان دشتستان به صورت نوبر درکشور شناخته شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

\n\n

جهانبخش افزود: شهرستان دشتستان یکی از قطب های مهم کشت محصولات جالیزی دراستان بوشهر به شمار می رود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر