پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۱۵
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: طرح نظارت و ارزیابی عملکرد جایگاه‌های عرضه فرآورده سوختی ویژه خدمات نوروزی در استان  آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، هوشنگ غلامی اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح نظارتی، آمادگی کامل و رفع کاستی‌های احتمالی جایگاه‌ها و بررسی وضع تجهیزات، عملکرد و کیفیت ارائه خدمات آن‌ها است.

وی بیان کرد: در این طرح ۷۸ جایگاه عرضه بنزین و گازوئیل و ۳۵ جایگاه عرضه سی ان جی (CNG) مورد نظارت قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با اشاره به آمادگی کارکنان این شرکت برای ارائه خدمات به هموطنان و مسافران نوروزی گفت: تأمین سوخت موردنیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در همه روز‌ها از اولویت‌های شرکت است و همه جایگاه‌ها از آمادگی کامل برای عرضه سوخت و ارائه خدمات به مراجعان برخوردارند.

غلامی اظهار داشت: برای مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام انجام شده است.

وی تأکید کرد: افزایش مقدار ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی با بهره‌برداری از انبار نفت شهید غریبی، اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بازدید‌های کمی و کیفی کارشناسان منطقه از مجاری عرضه، خرید و ذخیره‌سازی به‌موقع فرآورده‌های نفتی توسط جایگاه‌داران، تعیین افراد کشیک در تعطیلات نوروز و به‌روزرسانی سیستم‌های فروش از جمله اقدام‌های انجام‌شده برای پاسخگویی مطلوب به شهروندان در این روز‌ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر