جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از همکاری سپاه و کمیته امداد دشتستان برای تکمیل منازل مسکونی مددجویان خبر داد.\n\n به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از منطقه آبپخش اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه کرده است.\n\nوی افزود: حمایت از ایتام و افراد بی‌سرپرست از برنامه‌های مهم کمیته امداد است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.\n\nرئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از برگزاری مراسم مشترک بین ایتام و حامیان در شهر آبپخش این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۶
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از همکاری سپاه و کمیته امداد دشتستان برای تکمیل منازل مسکونی مددجویان خبر داد.

\n\n

 به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از منطقه آبپخش اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه کرده است.

\n\n

وی افزود: حمایت از ایتام و افراد بی‌سرپرست از برنامه‌های مهم کمیته امداد است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از برگزاری مراسم مشترک بین ایتام و حامیان در شهر آبپخش این شهرستان خبر داد.

\n\n

غلامی تصریح کرد: با عنایت به حلول سال جدید و حمایت مالی از ایتام تحت حمایت اداره کمیته امداد امام خمینی آبپخش مراسمی در محل پارک خضراء شهر آبپخش با حضور مسئولین آن شهر برگزار شد.

\n\n

وی گفت: در این مراسم 14 نفر از ایتام تحت حمایت از دست سخاوتمند حامیان عزیز عیدانه خود را دریافت کردند.

\n\n

غلامی افزود: در راستای رفع سایر نیازمندی‌های مددجویان ایتام، مساعدت‌های ویژه‌ای نیز از سوی این خیرین ارزشمند صورت گرفت که می‌توان به اهداء یک دستگاه کولر گازی و تامین بخشی از امکانات اولیه زندگی این ایتام اشاره کرد.

\n\n

وی با تقدیر و تشکر از حسن نیت افراد نوع دوست جامعه اضافه کرد: تلاش‌های بی شائبه عزیزان حامی که همگی از مرکز استان در این مراسم حضور داشتند را می‌توان نمونه بارز تحقق شعار همدلی و همزبانی دانست.

\n\n

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان همچنین از اجرای طرح مشترک رضوان با همکاری این نهاد و معاونت بسیج سازندگی سپاه شهرستان دشتستان به‌منظور تکمیل منازل مددجویان خبر داد.

\n\n

غلامی افزود: با عنایت به انعقاد تفاهم‌نامه بین امداد و بسیج سازندگی سپاه شهرستان و در انجام رسالت مهم سازمان مذکور در مناطق محروم بخش بوشکان و ارم در پاره‌ای موارد بازسازی‌هایی در سر پناه و محوطه و دیوار کشی عزیزان تحت حمایت صورت می‌گیرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی گفت: در فرورین ماه سال جاری برای تعدادی از افراد تحت حمایت مرمت‌هایی در زمینه دیوارکشی، تعمیرات سقف و ... صورت گرفته که انجام این فرآیند ارزشمند با حضور نیروهای دلسوز بسیجی بوده است.

\n\n

این مسئول هدف طرح رضوان را بازسازی و تکمیل منازل مددجویان با استفاده از توان مالی افراد خیر اندیش بیان کرد و افزود: این طرح یکی از طرح‌های مشارکتی محسوب می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر