جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۹۷۷
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: از ۲هزار و ۸۸ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سالجاری این استان ۷۷۴ میلیارد تومان تاکنون تخصیص و محقق شده است.

به گزارش فکرشهر، علی درویشی در گفت وگو با ایرنا  افزود: براساس اعتبارات تخصیص یافته تاکنون ۳۷ درصد اعتبارات مصوب استان بوشهر محقق و ۶۳ درصد تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه مهلت تخصیص و جذب اعتبار سال مالی جاری تا پایان تیرماه سال۱۴۰۱ است اضافه کرد: محقق نشدن بودجه به معنی برگشت بودجه نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: از مجموع اعتبار مصوب استان ۹۵۴ میلیارد تومان مربوط به نفت است که از این میزان تاکنون ۱۸۹ میلیارد تومان معادل ۲۰ درصد تحقق یافته است.

درویشی اظهار کرد: همچنین اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان بوشهر برای سالجاری نیز ۱۷۵ میلیارد تومان مصوب شده که از این میزان ۸۲ درصد تاکنون تخصیص یافته است.

وی یادآور شد: مهلت هزینه کرد این اعتبارات تا ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ است و انتظار می‌رود تا پایان سال تخصیص مناسب دیگری سهم استان شود و درصد تحقق اعتبارات استان افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: تاکنون ۹۸۲ درخواست برای تبدیل وضعیت ایثارگری  به این سازمان رسیده که ۷۱۹ درخواست تائید نهایی و شماره مستخدم رسمی قطعی هم صادر شده است.

درویشی ادامه داد: همچنین ۲۶۳ درخواست برای تبدیل وضعیت ایثارگری به دلیل معتبر نبودن گواهی ایثارگری صادر شده، نداشتن شرایط احراز و بارگذاری نکردن مستندات بیمه برگشت خورده است.

۶۶۱ سهمیه استخدامی برای سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر

وی یادآور شد: سهمیه استخدامی سال آینده استان بوشهر مربوط به ۱۴ دستگاه اجرایی ۶۶۱ نفر است که باید افراد در ۲ آزمون استخدامی باهم به رقابت بپردازند.

درویشی اضافه کرد: ۵۴۵ نفر از این سهمیه استخدامی مربوط به آموزش و پرورش، ۴۸ نفر وزارت جهاد کشاورزی و ۲۲ نفر منابع طبیعی و آبخیزداری و مابقی مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: آزمون استخدامی در ۲ نوبت شامل نوبت اول ۱۶ اردیبهشت مربوط به نیروهای آمزوش و پرورش و ۳۱ تیرماه مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: از تعداد ۶۶۱ نفر سهمیه استخدامی استان بوشهر ۲۷۶ مورد سهمیه اختصاصی زنان، ۲۸۹ مورد سهمیه اختصاصی مردان و ۹۶ مورد مشترک است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر