سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در نشست شورای شهر با برخی اساتید مشخص شد:
به گزارش خبرنگار فکرشهر از محل شورا، در این نشست که جمعی از اساتید تاریخ، ادبیات، فرهیختگان و برخی مسئولین ادارات از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه و سازمان تبلیغات حضور داشتند، پیرامون 33 گزینه ی پیشنهادی برای...
کد خبر: ۱۰۸۱۰
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۹

فکرشهر: نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان با دستور جلسه ی تعیین روز برازجان پیش از ظهر امروز، دوشنبه، 24 فروردین ماه برگزار شد.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر از محل شورا، در این نشست که جمعی از اساتید تاریخ، ادبیات، فرهیختگان و برخی مسئولین ادارات از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه و سازمان تبلیغات حضور داشتند، پیرامون 33 گزینه ی پیشنهادی برای این روز تبادل نظر صورت گرفت.

\n\n

بر اساس این گزارش، در نشست امروز کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان، همه ی اعضای شورا به جز بهادر قائدی برازجانی و قیصر ترک زاده نیز حضور داشتند، و در انتهای نشست، گزینه های روی میز به رای گیری گذاشته شد.

\n\n

خبرنگار فکرشهر با رصد این انتخابات گزارش داد: در میان تمام مدعوین این جلسه و سوای از اعضای شورا، 16 نفر حق رای داشتند که گزینه های مورد نظر خود را انتخاب نمودند.

\n\n

 در ادامه ی این گزارش آمده است: در نهایت 4 گزینه بیش ترین رای را کسب کرده و مقرر شد برای بررسی بیشتر و نتیجه گیری، گزینه های نهایی به صحن شورا بروند.

\n\n

\n\n

\n\n

بر اساس این گزارش، 4 گزینه ای که بیش ترین رای را کسب کرده، به ترتیب آرا عبارت است از:

\n\n

1. روزی که برازجان از روستا به شهر ارتقا یافته است یا شهرداری در آن روز ایجاد شده است (30/9/1329).

\n\n

2. روز تاسیس اولین دبیرستان برازجان (دبیرستان فرخی).

\n\n

3. روزی که فرمانداری در دشتستان تاسیس شد ( سال 1332).

\n\n

4. سالروز فتوای جهاد علیه استعمار پیر توسط آیت الله مجاهد برازجانی.

\n\n

در صورتی که گزینه ی دیگری غیر از اولویت های مطرح شده را مد نظر دارید، تاریخ و مناسبت مورد نظرتان را زیر خبر در قالب نظر درج نمائید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر