جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی استاندار بوشهر:
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: میزان انتصابات در استان بوشهر در کشور رکورد محسوب می‌شود...
کد خبر: ۱۰۸۱۳۴
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: میزان انتصابات در استان بوشهر در کشور رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی ایرانی عصر شنبه در مراسم معارفه بخشدار دلوار اظهار داشت: در استان بوشهر همه فرمانداران، ۷۰ درصد بخشداران و ۶۰ درصد معاونین فرمانداران منصوب شده‌اند.

وی اضافه کرد: این انتصابات در کشور رکوردی است که در سایر استان‌ها هنوز تحقق پیدا نکرده و مورد تقدیر وزارت کشور قرار گرفته و استاندار بوشهر با جدیت همه تلاش خود را معطوف حل مشکلات استان و پیگیری مطالبات مردم کرده است.

وی افزود: استاندار بوشهر با توانایی و تدبیر مانند پدری دلسوز خادم مردمی شده است که از جنس آنان است و بسیجی‌وار به فکر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و ارتقا سطح خدمات عمرانی و احیا پروژه‌های فراموش شده ولی حیاتی استان است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: استاندار بوشهر مدیری در تراز نظام اسلامی و مردمی است که فرصت مغتنمی برای مردم شریف و ولایت مدار بوشهر است و انشاالله با وفاق و همدلی همه مسئولین و بزرگان استان شاهد تحول بیش از گذشته در استان باشیم.

ائمه جمعه معتمد ولایت و پناهگاه مردم هستند

ایرانی به اهمیت ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه و خون شهدا عزت و عظمت دارد به برکت امامت و لایت است و به گفته شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و دفاع از این حرم واجب است.

وی افزود: امروز امید جهان اسلام و مظلومین عالم به رهبری عزیز و شجاع و صالح جمهوری اسلامی است و ما در دفاع از این حرم مسئولیت بزرگی بعهده داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، ائمه جمعه را سلسله الذهب انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: ائمه جمعه معتمد ولایت و پناهگاه مردم هستند و دولت آیت الله رئیسی اهتمام ویژه ای به این جایگاه عبادی سیاسی داشته و دفاع از جایگاه امام جمعه از وظایف مسئولین است و معتمدترین مشاوران دولت هستند و کسانی که سعی در تضعیف این جایگاه دارند راه به خطا می‌روند.

وی در ارتباط با حفظ امنیت جامعه افزود: نیروی انتظامی مقتدر ما اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با افرادی که جامعه را متشنج کنند و عربده کشی کنند بشدت برخورد خواهد کرد.

استکبار باید پاسخگوی برخوردهای دو گانه باشد

ایرانی افزود: از فردای جنگ جهانی دوم فاتحان خود خوانده با تقسیم دنیا و تشکیل سازمان ملل و بویژه شورای امنیت به بهانه حفظ امنیت جهانی، مستکبرانه علیه ملت‌های آزاد و مستقل به بهانه‌هایی از جمله دفاع از آزادی و دمکراسی و حقوق بشر در حمله به کشورهای مستقل و بویژه کشورهای اسلامی و تبلیغات دروغ لحظه‌ای درنگ نکردند.

وی برخوردهای دوگانه غرب و استکبار را ریشه همه ظلم‌ها و تبعیض‌ها دانست و خاطر نشان کرد: امروز دنیای استکبار باید پاسخگوی این برخوردهای دو گانه باشد آنجا که مردم مظلوم فلسطین و سوریه و افغانستان و عراق و لبنان و یمن و در قلب اروپا نسل کشی قرون وسطایی علیه مردم مسلمان بوسنی و هرزگوین و جنایات در سربرنیتسا که بعد از بیست سال حتی اثری از آن جنایات در سازمان ملل و شورای امنیت نیست آیا می‌توانند امروز مدعی صلح جهانی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: نظام اسلامی ایران و رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای بر اساس احکام اسلامی هرگونه ظلم و ستم بر ملت‌ها را محکوم می‌کنند ولی آیا کشورهای غربی به ظلم‌های علیه بشریت تا کنون اندیشیده‌اند که بالاخره باید روزی در محضر همین ملت‌های ستمدیده پاسخ داده و در پیشگاه تاریخ به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر