جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اعتماد متقابل مردم و دولت باعث پیشرفت و پیشبرد همه امور در جامعه می شود و مهمترین مصداق شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت است.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز دوشنبه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت معلم دختران استان بوشهر افزود: پیشرفت مناسب تیم هسته ای ایران در مذاکرات که عزت ملت ایران را به دنبال داشته در نتیجه اعتماد و همدلی بالای مردم به دولت به دست آمده است. 
کد خبر: ۱۰۸۱۴
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اعتماد متقابل مردم و دولت باعث پیشرفت و پیشبرد همه امور در جامعه می شود و مهمترین مصداق شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز دوشنبه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت معلم دختران استان بوشهر افزود: پیشرفت مناسب تیم هسته ای ایران در مذاکرات که عزت ملت ایران را به دنبال داشته در نتیجه اعتماد و همدلی بالای مردم به دولت به دست آمده است. 

\n\n

وی اضافه کرد: دراین شرایط حساس همه اقشار باید درکنار مسوولان شعارهمدلی وهمزبانی ملت و دولت را در جامعه عملیاتی کنند.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر گفت: یکی از برنامه های مهم دولت برآمده از اراده ملت عملیاتی کردن شعارهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و برنامه های مربوط به جوانان در جامعه است.

\n\n

حقیقی افزود: برای شناسایی مشکلات و ارایه برنامه ای مدون و علمی برای جوانان امسال اتاق فکر جوانان تشکیل می شود.

\n\n

وی یادآور شد: هم اکنون استان بوشهر از نیروی جوان در بخشداری ها استفاده کرده و هفت نفر از جوان ترین مدیران کشور دراستان بوشهر هستند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، معاون استاندار بوشهر ادامه داد: نیروی جوانی فرصت و قدرتی است که اگر بدرستی هدایت شود، می تواند کارهای بزرگی در جامعه انجام دهند.

\n\n

وی با تاکید براین که جوانان در زندگی از انجام کارهای بی ارزش خودداری کنند افزود: دانشگاهی که در آن بحث، گفت وگو تحلیل و تحقیق انجام شود پویا و با نشاط است.

\n\n

دراین آیین نمایشگاهی از محصولات و آداب و زندگی مردم خوزستان نیز به همت دانشجویان خوزستانی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افتتاح شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر