پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۱۵۷
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر گفت: به مناسبت نکوداشت روز بوشهر رقابت‌های قهرمانی کشور موتور کراس در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی شمسی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راند دوم مسابقات قهرمانی موتور کراس در استان بوشهر اظهار داشت: میزبانی دو راند متوالی مسابقات کشوری توسط یک استان امری بی‌سابقه در کشور است و نشان از موفقیت هیئت در برگزاری این مسابقات است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر افزود: راند سوم مسابقات موتور کراس و قهرمانی سال ۱۴۰۰ به میزبانی پیست ساحلی بندرگاه شهر بوشهر در تاریخ ۲۰ اسفند ماه و با حضور رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور برگزار می‌گردد.

شمسی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، هدف از برگزاری این رقابت‌ها پشتوانه سازی رشته موتور کراس در کشور است.

وی افزود: بیش از ١٠٠ ورزشکار از سراسر کشور در کلاس‌های ۵۰ سی سی، ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی جوانان، ۴۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان از مورخه ١٨ الی ٢٠ اسفند از ساعت ٩ صبح در پیست ساحلی موتورکراس بندرگاه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان بوشهر اظهار کرد: این رقابت‌ها مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری است و تلاش شده تا با استانداردهایی نزدیک به قوانین جهانی و حداکثر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: با همت تمامی اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان و حمایت مسئولین کشوری و استانی، شهر بوشهر و پیست بندرگاه آمادگی لازم برای میزبانی شایسته از ورزشکاران عزیز و برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری موتور کراس را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر