پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه استان بوشهر می گویند: با توجه به حادثه خیز بودن سه راهی این شهر در جاده اصلی دالکی به کنارتخته استان فارس احداث تقاطع غیرهمسطح دراین نقطه ضروری است.\n\nبه گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه درنشست با سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: با توجه به این که جاده وحدتیه به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی خودروهای مسافری و باری به استان های خوزستان و شهرستان گناوه است و حجم ترافیک آن بالا است.\n\n
کد خبر: ۱۰۸۱۹
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۹

فکرشهر: رییس و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه استان بوشهر می گویند: با توجه به حادثه خیز بودن سه راهی این شهر در جاده اصلی دالکی به کنارتخته استان فارس احداث تقاطع غیرهمسطح دراین نقطه ضروری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه درنشست با سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: با توجه به این که جاده وحدتیه به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی خودروهای مسافری و باری به استان های خوزستان و شهرستان گناوه است و حجم ترافیک آن بالا است.

\n\n

\n\n

کرامت الله کشاورز افزود: علاوه براین که ترافیک بالا دراین مسیر نیاز به ساماندهی ومدیریت دارد، احداث تقاطع غیرهمسطح در سه راهی وحدتیه، تعریض مسیر سه راهی تا شهر وحدتیه، روشنایی این محور و ایجاد نرده های حفاظتی پل رودخانه های همجوار را خواستار شد.

\n\n

وی بیان کرد: وحدتیه ازمحدود شهرهایی است که دراستان بوشهر ازظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

\n\n

کشاورز ادامه داد: این شهر از منابع انسانی بالا و ارزشمندی برخودار است که استفاده از این منابع انسانی ارزشمند باعث توسعه یافتگی منطقه می شود.

\n\n

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر وحدیته گفت: سه راهی وحدتیه همواره یکی از نقاط حادثه خیز دشتستان بوده که نیاز به توجه جدی در ایمن سازی دارد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، غلامرضا کاووسی افزود: احداث تقاطع غیرهمسطح یکی از خواسته های مردم منطقه بویژه شهر وحدتیه است که امیدواریم این خواسته با تدبیر دولت محقق شود.

\n\n

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر نیز بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داد و بر ساماندهی سه راهی وحدتیه از سوی کارشناسان مربوط تاکید کرد.

\n\n

سید محمد حسن باستی، با تاکید بر نصب علائم ایمنی و حفاظتی روی رودخانه های مسیر جاده وحدتیه، برای احداث یک پارک جدید در این شهر قول مساعد داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر