پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ موسیقی محلی در حال فروپاشی است و اگر شرایط به همین منوال باشد این نوع موسیقی ازبین خواهد رفت.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیروز ارجمند در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات موسیقی در بوشهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هر کس هنجارشکنی کند باید با او برخورد قانونی شود، گفت: با برگزاری کنسرت‌های موسیقی در ورزشگاه‌ها مخالفیم زیرا شرایط و امکانات لازم برای برگزاری کنسرت در این ورزشگاه‌ها فراهم نبود.
کد خبر: ۱۰۸۳۱
سه‌شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ موسیقی محلی در حال فروپاشی است و اگر شرایط به همین منوال باشد این نوع موسیقی ازبین خواهد رفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیروز ارجمند در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات موسیقی در بوشهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هر کس هنجارشکنی کند باید با او برخورد قانونی شود، گفت: با برگزاری کنسرت‌های موسیقی در ورزشگاه‌ها مخالفیم زیرا شرایط و امکانات لازم برای برگزاری کنسرت در این ورزشگاه‌ها فراهم نبود.

\n\n

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نقایص و مشکلاتی که در برگزاری کنسرت‌ها وجود دارد را می‌پذیریم و با شروع کاری خود در ارشاد سعی در برطرف کردن آنها دارم.

\n\n

ارجمند با تاکید بر اینکه کمبود آیین‌نامه در این زمینه و نامشخص بودن نقش نیروی انتظامی باعث شده تا ناهنجاری‌هایی در برگزاری کنسرت‌ها داشته باشیم، افزود: برای اینکار شیوه‌نامه‌ای نوشته شده تا دغدغه سازمان‌های مربوطه در این زمینه برطرف شود.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه قواعد و قوانین شرعی در سالن کنسرت باید رعایت شود، اظهار کرد: برای ما سلامت افراد و حفظ موازین شرعی و قانونی در برگزاری کنسرت‌ها امری مهم است.

\n\n

پیروز با بیان اینکه به ازای هر 100 نفر در یک کنسرت یک نیروی انتظامی کافی است  و این در شأن مردم نیست که در گوشه‌های سالن افراد نیروی انتظامی حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: در بحث موسیقی و اجرای کنسرت‌های موسیقی با هیچکس تعارف ندارم.هنر موسیقی در خدمت انقلاب و نظام بوده و در حال حاضر نیز در خدمت انقلاب است و اگر اعتراضی هم است  استقبال می‌کنیم تا نواقص و مشکلات رفع شود.

\n\n

در اجرای کنسرت‌های موسیقی شرایط عرفی شهرها و مناطق مختلف برای ما مهم است

\n\n

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه افراد باید طبق قانون عمل کنند، تاکید کرد: در اجرای کنسرت‌های موسیقی شرایط عرفی شهرها و مناطق مختلف برای ما مهم است بر همین اساس زیرساخت‌ها برای موسیقی و اجرای کنسرت‌ها باید فراهم شود.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه دغدغه نیروهای متدین به حق است و اگر تخطی در برگزاری کنسرت‌ها صورت گیرد برخورد خواهد شد، اظهار کرد: از لغو کنسرت‌های موسیقی رسانه‌های غرب سوء استفاده خواهند کرد.

\n\n

ارجمند با تاکید بر اینکه باید تکلیف کنسرت‌های موسیقی محلی و بومی مشخص شود، تصریح کرد: فرهنگ موسیقی محلی در حال متلاشی است و اگر شرایط به همین منوال باشد این نوع موسیقی از بین خواهد رفت.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر