سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر:
کد خبر: ۱۰۸۳۳۶
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با همراهی و تلاش بخش خصوصی، شرایط لازم برای ذخیره‌سازی غلات و روغن پس از ورود به این بندر فراهم خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمد دشتی‌زاده در نشست با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر اظهار کرد: با حضور و تلاش سرمایه گذاران انبارهای گسترده‌ای در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ایجاد و راه اندازی شده است که ظرفیت مناسبی برای ورود کالاهای اساسی به کشور محسوب می‌شوند.

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های ذخیره‌سازی غلات و روغن در این منطقه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه بوشهر به عنوان یکی از مهمترین نقاط ورود کالاهای اساسی به کشور محسوب می‌شود، زیرساخت‌های ذخیره‌سازی غلات و روغن در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تقویت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ادامه داد: در همین راستا حمایت لازم از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های ذخیره‌سازی غلات و روغن انجام می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نیز در این نشست از برنامه ریزی برای رونق فعالیت‌های بندری در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در ماه‌های اخیر رکوردهای جدیدی در زمینه ورود کالاهای اساسی به کشور ثبت شده است.

زراعی ادامه داد: با همراهی و تلاش بخش خصوصی، شرایط لازم برای ذخیره‌سازی غلات و روغن پس از ورود به بندر بوشهر فراهم خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر