پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۴۶۸
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: کانون بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی شهرستان دیر هم‌زمان با اعیاد شعبانیه اقدام به جمع‌آوری مبلغ ۴۸ میلیون تومان در بین جامعه مداحان و هیئت‌های مذهبی جهت آزادسازی ۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: به همت کانون بسیج مداحان شهرستان دیر از طریق کمک‌های مداحان و هیئت‌های مذهبی و خیرین مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال برای آزادسازی سه نفر از زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.
 
حسین معینی افزود: مبلغ جمع‌آوری شده به ستاد دیه استان پرداخت شده و قرار است این افراد به زودی آزاد شده و به آغوش خانواده برگردند.
 
وی عنوان کرد: جامعه مداحان استان بوشهر همواره در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب به‌ویژه خدمت رسانی پیشگام بوده و در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز مبالغی جمع آوری و به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین توزیع کمک‌های مومنانه اختصاص یافته بود.
 
مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر، گفتمان سازی و جهاد تبیین را از رسالت‌های مهم جامعه مداحان برشمرد و افزود: جامعه مداحان بسیجی استان بوشهر با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در این عرصه نیز پیشگام خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر