سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آتش‌سوزی در نخلستان‌های آبپخش با حضور به‌موقع آتش‌نشانی مهار شد.به گزارش فکرشهر، بعد از ظهر دیروز و به دنبال اعلام آتش‌سوزی در نخلستان‌های آبپخش در منطقه چم‌درواهی بلافاصله آتش‌نشانی آبپخش و نیروهای امدادی خود را به محل رسانده و با وجود شدت بالای آتش‌سوزی و گسترش آن در محدوده نخلستان در مدت کمتر از 2 ساعت آتش را خاموش و آرامش را به نخلستان برگرداندند.
کد خبر: ۱۰۸۶
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: آتش‌سوزی در نخلستان‌های آبپخش با حضور به‌موقع آتش‌نشانی مهار شد.

به گزارش فکرشهر، بعد از ظهر دیروز و به دنبال اعلام آتش‌سوزی در نخلستان‌های آبپخش در منطقه چم‌درواهی بلافاصله آتش‌نشانی آبپخش و نیروهای امدادی خود را به محل رسانده و با وجود شدت بالای آتش‌سوزی و گسترش آن در محدوده نخلستان در مدت کمتر از 2 ساعت آتش را خاموش و آرامش را به نخلستان برگرداندند.

مسئول آتش‌نشانی آبپخش که خود در نقش آتش‌نشان ظاهر شده بود در پایان این عملیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حریق در نخلستان‌های آبپخش به محل اعزام شدیم و در کمتر از سه دقیقه در نخلستان‌های چم‌درواهی حضور یافتیم.

حسین هدایت افزود: با تلاش تیم آتش‌نشانی شهرداری آبپخش و با وجود گستردگی بالای آتش‌سوزی و احتمال سرایت به سایر نخیلات، در مدت کمتر از 2 ساعت آتش را خاموش کردیم.

وی در تشریح جزییات حادثه گفت: یکی از کارگران حاضر در نخلستان، پس از جمع‌آوری برگ‌های درختان نخل(پیش) اقدام به آتش زدن آنها می‌کند که به دلیل بالا بودن حجم برگ‌ها و عدم دقت لازم، زبانه آتش به سایر نخل‌ها سرایت می‌کند و چندین نخل دچار حریق می‌شوند.

هدایت بیان کرد: آتش‌نشانی آبپخش در ایام نوروز نیز چند عملیات موفق در مهار آتش‌سوزی داشت و در ایفای وظایف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر