چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: همه احزاب برای فعالیت باید مجوز گرفته و شناسنامه‌دار شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد حسین مقیمی ظهر چهارشنبه در نشست با احزاب و فعالان سیاسی استان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران در صحنه‌های مختلف حضور داشته و نقش آفرین بوده‌اند و شاهد تاثیرگذاری مردم در همه امور جامعه هستیم.\n\nوی با بیان اینکه احزاب نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست یابند، خواستار توجه ویژه به احزاب شد و ادامه داد: فعالیت احزاب سیاسی در جامعه دارای اهمیت بسیار زیادی است و می‌تواند باعث ایجاد نشاط بیشتر در جامعه شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۱
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: همه احزاب برای فعالیت باید مجوز گرفته و شناسنامه‌دار شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد حسین مقیمی ظهر چهارشنبه در نشست با احزاب و فعالان سیاسی استان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران در صحنه‌های مختلف حضور داشته و نقش آفرین بوده‌اند و شاهد تاثیرگذاری مردم در همه امور جامعه هستیم.

\n\n

وی با بیان اینکه احزاب نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست یابند، خواستار توجه ویژه به احزاب شد و ادامه داد: فعالیت احزاب سیاسی در جامعه دارای اهمیت بسیار زیادی است و می‌تواند باعث ایجاد نشاط بیشتر در جامعه شود.

\n\n

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اهمیت بالای بازگشایی خانه احزاب اضافه کرد: امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است و فعالیت احزاب در زمینه تحقق این شعار نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

\n\n

برخورد با فعالیت احزاب بدون مجوز قانونی

\n\n

وی ادامه داد: امسال دو انتخابات بسیار مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد که حضور فعالان احزاب در صحنه می‌تواند باعث افزایش نشاط برای این رویدادها شود.

\n\n

مقیمی در ادامه به نقش بسیار مهم احزاب سیاسی در رفع آسیب‌ها و مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: باید در همه سطوح جامعه شاهد فعال شدن احزاب سیاسی باشیم و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس قانون باشد.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه همه احزابی که بر اساس کمیسیون ماده ۱۰ مجوز دریافت کرده‌اند می‌توانند فعالت کنند، بیان داشت: برخورد با فعالیت احزاب بدون مجوز قانونی صورت خواهد گرفت.

\n\n

به نوشته ی مهر، معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه احزاب باید مجوز گرفته و شناسنامه‌دار شوند، تصریح کرد: فعالیت احزاب باید بر اساس قانون احزاب انجام شود و تا زمانی که بر اساس قانون فعالیت دارند مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌شود.

\n\n

تشکیل خانه احزاب در کشور

\n\n

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار مهم در زمینه فعالیت احزاب، تشکیل خانه احزاب در کشور است که می‌تواند در رفع مشکلات حزب‌های سیاسی نقشی مهم داشته باشد و مطالبات مردم و احزاب را دنبال کند.

\n\n

مقیمی در ارتباط با کاندیداهای انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز بیان داشت: افرادی که می‌خواهند در این انتخابات شرکت کنند باید تا ۲۸ خردادماه از سمت دولتی خود استعفا کنند.

\n\n

 وی به آموزش کادر اجرایی انتخابات هفتم اسفندماه به عنوان یک برنامه مهم اشاره کرد و افزود: افزایش نشاط در محیط‌های اجتماعی و سیاسی نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی پرشور خواهد داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر