چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۷۲۱
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل سهمیه ویژه ۱۰ میلیارد تومان قیر رایگان برای آبادانی و آسفالت معابر روستاهای شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز یک‌شنبه به نقل از عبدالکریم جمیری در نشست با معاون عمرانی و امور مجلس بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی اعلام کرد: با وجود بهره‌مندی استان بوشهر از منابع سرشار انرژی در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای و رفاهی به خصوص در روستاها رتبه به مراتب پایینی دارد و باعث نارضایتی و گله مندی مردم شده است.

وی اظهارداشت: دولت و نهادهای مسئول به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه دارند برای رفع این کاستی‌ها و کمک به  عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته اقدام درخور و عاجل انجام دهند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اختصاص پنج میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمرانی روستایی، هفت میلیارد تومان برای تکمیل ۱۰ بوستان نیمه کاره، ۲میلیارد تومان برای احداث دیوارهای حفاظتی روستاهای رودشور و چاهکوتاه و چهار میلیارد تومان برای احداث چمن مصنوعی در روستاهای کره بند، کوهک، گوابین و محمدی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی یادآور شد: قرار شد در صورتی که باقیمانده تخصیص سال جاری وصول شود، بودجه لازم برای پروژه های اولویت دار استان اختصاص یابد و در غیر این صورت از اولین اعتبارات وصولی سال آینده برای این منظور استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر