پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت: 59 زمین چمن مصنوعی با اعتبار 88 میلیارد و 500میلیون ریال در سطح روستاهای استان در دست اجراست که تکمیل و تسریع در راه اندازی این فضاهای ورزشی در دستور کار است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا زارعی پنجشنبه در بازدید از پروژه های چمن مصنوعی بخش آبپخش افزود: اجرای چمن های مصنوعی برای ایجاد روحیه نشاط در بین روستاییان در دستور کار بنیاد مسکن می باشد.\n\nبه نوشته ی ایرنا، وی یادآور شد: زمین چمن مصنوعی در ابعاد استاندارد 24 متر در 44 متر در روستاهای یکهزار نفر به بالا در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۴
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت: 59 زمین چمن مصنوعی با اعتبار 88 میلیارد و 500میلیون ریال در سطح روستاهای استان در دست اجراست که تکمیل و تسریع در راه اندازی این فضاهای ورزشی در دستور کار است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا زارعی پنجشنبه در بازدید از پروژه های چمن مصنوعی بخش آبپخش افزود: اجرای چمن های مصنوعی برای ایجاد روحیه نشاط در بین روستاییان در دستور کار بنیاد مسکن می باشد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی یادآور شد: زمین چمن مصنوعی در ابعاد استاندارد 24 متر در 44 متر در روستاهای یکهزار نفر به بالا در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.

\n\n

زارعی یادآور شد: در شهرستان دشتستان نیز 18 زمین چمن مصنوعی احداث شده که سهم بخش آبپخش دو زمین بوده که در روستاهای میاندشت و چهاربرج قرار دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر