جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیئت سوارکاری استان بوشهر از آغاز مسابقات سوارکاری جنوب کشور در کنگان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی فرامرزی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم امری لازم و ضروری است و باید نسبت به این مهم اهتمام ورزیم.\n\nوی افزود: ورزش سوارکاری از ورزش‌های مورد تاکید دین مبین اسلام است و امیدواریم روز به روز شاهد اعتلای این ورزش باشیم.
کد خبر: ۱۰۸۹۱
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: رئیس هیئت سوارکاری استان بوشهر از آغاز مسابقات سوارکاری جنوب کشور در کنگان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی فرامرزی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم امری لازم و ضروری است و باید نسبت به این مهم اهتمام ورزیم.

\n\n

وی افزود: ورزش سوارکاری از ورزش‌های مورد تاکید دین مبین اسلام است و امیدواریم روز به روز شاهد اعتلای این ورزش باشیم.

\n\n

رئیس هیئت سوارکاری استان بوشهر از آغاز مسابقات سوارکاری جنوب کشور در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات سوارکاری منطقه جنوب کشور در رشته کورس مسافت 1100 متر از روز جمعه28 فروردین در شهرستان کنگان برگزار می‌شود.

\n\n

 فرامرزی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این مسابقات با شرکت اسب‌های بومی و محلی در دره شوری برگزار می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس هیئت سوارکاری استان بوشهر یادآور شد: استان بو.شهر و شهرستان کنگان جایگاه مهمی در عرصه ورزش سوارکاری دارند و تقویت این رشته ورزشی و حمایت از ورزشکاران این رشته در دستور کار قرار دارد.

\n\n

فرامرزی در پایان بیان کرد: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های سوارکاران و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در این رشته از اولویت‌های مسئولان هیات سوارکاری استان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر