جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۴۸
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان بوشهر با تشکیل ستاد نوروزی برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان،  دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهرگفت: به‌منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعین به‌ویژه بیمه‌شدگان، طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی تأمین‌اجتماعی بوشهر با تشکیل ستاد نوروزی به اجرا درمی‌آید.
مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر، مهر برازجان، حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه و پلی کلینیک تخصصی مبعث بوشهر و درمانگاه تخصصی شهید مطهری گناوه به صورت شبانه‌روزی و همچنین پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع) برازجان با افزایش دو ساعته شیفت کاری به ارائه خدمت به مراجعین خواهند پرداخت.
وی افزود: با توجه به حجم ورود مسافران نوروزی به استان سازوکارهای لازم ارائه خدمت به مسافران نوروزی و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی پیش بینی شده است و مراکز سرپایی تامین اجتماعی استان نیز در کنار مراکز بستری خدمات مورد نیاز مراجعین را ارائه خواهند کرد.
دکتر اسماعیلی تصریح کرد:کشیک های نوروزی مستقر در ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به ‌صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد می کنند و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به ‌سرعت اقدام خواهند کرد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر گفت: بیماران و بیمه‌شدگان می‌توانند هرگونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان را در طول تعطیلات نوروزی از طریق شماره تلفن 07733341744 به کشیک و آنکال ستاد نوروزی مراکز درمانی تأمین اجتماعی اطلاع دهند

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر