جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی که لاوری مدیر کل کنونی صدا و سیمای مرکز بوشهر پس از بازنشستگی با تمدید سالانه حکمش ، هفت سال بر این کرسی تکیه زده است خبر می رسد که وی به زودی ساختمان خیابان جام جم در بوشهر را ترک می کند .\n\nبه گزارش فکرشهر، وی که با پایان مدت ماموریت 10 ساله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما جزء گزینه های تغییر قرار گرفت به زودی جای خود را به مهران جلایی می دهد که پیش از این در تعدادی از مراکز استان های صدا و سیما دارای سمت های مدیریتی بوده است .\n\nدر رزومه کاری مهران جلایی؛ معاون سیمای مرکز خوزستان ،بوشهر و چهار محال و بختیاری دیده می شود .
کد خبر: ۱۰۹۲۱
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: در حالی که لاوری مدیر کل کنونی صدا و سیمای مرکز بوشهر پس از بازنشستگی با تمدید سالانه حکمش ، هفت سال بر این کرسی تکیه زده است خبر می رسد که وی به زودی ساختمان خیابان جام جم در بوشهر را ترک می کند .

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی که با پایان مدت ماموریت 10 ساله ضرغامی بر سازمان صدا و سیما جزء گزینه های تغییر قرار گرفت به زودی جای خود را به مهران جلایی می دهد که پیش از این در تعدادی از مراکز استان های صدا و سیما دارای سمت های مدیریتی بوده است .

\n\n

در رزومه کاری مهران جلایی؛ معاون سیمای مرکز خوزستان ،بوشهر و چهار محال و بختیاری دیده می شود .

\n\n

به نوشته ی سوک، به احتمال فراوان تا پایان هفته جاری مراسم تودیع و معارفه مدیران صدا و سیمای مرکز استان بوشهر برگزار می شود .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر